Hermie klare sig super! :P

Aldrig har jeg haft en kat , som har taget alting i såå stiv en arm. Kom ind gik en rundte og lagde sig på sofaen til nusning.
Hun tager dog en rundt i ny og næ og miaver. (jeg tror hun kalder på de andre katte).

Hun kan dog stadig ikke lide bamse, Men i stedet for at slå ham hopper hun bare op hvæser og snuser og går igen. Så allerede der går det også meget beder :smiley:

Da vi gik iseng miavede hun helt vildt. Først havde jeg lukket døren ind til mig. Men fandt hurtigt ud af det var damen ikke tilfreds med :slight_smile:

Døren gik op og hun skulle lige patoljere det hele. og miave noget mere, efter 1 times tid hoppede hun op i min seng hvor hun lå resten af natten. ud over den enkelte gang hvor hun skulle miave igen.

her til morges blev jeg igen vækket af en miaven. Og kaldtre på hende hvor efter vi lå og nussede i 2 timer. Da jeg besluttede mig at stå op fik jeg et hoved i maven også bag efter overfaldet min hånd. Det var hun ikke tilfredsmed. jeg lagde mig igen og nussede videre :smiley:
Hun er utrolig nem. Spiser, været på kattebakken. og gemmer sig slet ikke. OGså har jeg aldrig haft en så kælen kat :smiley:

Ved ikke om det er fordi hun prøver at udkonkurere min hund :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men jeg er stort set også lige glad <3 :slight_smile:

Dejligt at høre, at det går så godt.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Nu må du jo bare ikke helt glemme hunden :tihi:

Hvor lyder hun bare skøn! Du har vist fået dig en lille dame :slight_smile: Det er så skønt når det hele bare kører!