Herning udstillingen foto spam

Hej

Ville lige dele et par fotos med Jer, fra udstillingen i Herning, også med Kovask

Tak for fine billeder:-)

Hvem er det der har kåret Fanni som verdens bedste boss?:lol:

jeg kan bedre lide det billed jeg har i mit hoved af dig der var ved at fange en ko og da du skubbede bag på dens kalv for at få den ind i skyggen

men ellers dejlige billeder

må da også heller sige at du gjorde det med stor ekspertise… du kunne ihvertfald noget som ejeren ikke kunne
(må heller skrive at koen ikke gad blive vasket og derfor rev sig løs fra det sted hun var bundet, mens ejeren jagtede hendes kalv som ikke gad gå med sin mor eller også ville den heller ikke vaskes… Denne del ved jeg ikke, men Esben fik kalven ind i skyggen efter ejeren havde opgivet)

Haha, godt med lidt billeder og gode historier fra idag :smiley:

[QUOTE=line_refsgaard;1248978]må da også heller sige at du gjorde det med stor ekspertise… du kunne ihvertfald noget som ejeren ikke kunne
(må heller skrive at koen ikke gad blive vasket og derfor rev sig løs fra det sted hun var bundet, mens ejeren jagtede hendes kalv som ikke gad gå med sin mor eller også ville den heller ikke vaskes… Denne del ved jeg ikke, men Esben fik kalven ind i skyggen efter ejeren havde opgivet)[/QUOTE]

Det var sku da synd for den kalv at den skulle stå i solen, men jeg tænkte på hvilken del af denne mini Herfort den kunne passe på min weber :høhø:

Næhh to smukke billeder af Nellie :smiley: Som hun dog hyggede sig hehe