Herskeren i uvant miljø!

“Nej!! Du skal IKKE sætte mig ned!”

“Kan du SÅ tage mig op igen!!!”

“Hjæææææælp!”

Var blot nogen af Teddy’s ytringer da jeg forsøgte at introducere ham til den favre verden udenfor, da jeg for nogen mdr siden havde ham med nede i vores gård, her på præmissen.
Nu bor jeg jo på 2 sal, og han ligger ind i mellem og kigger ned i gården og ser på den spændende have.
Da jeg så har haft ferie i denne uge har jeg haft ham nede i haven et par gange, ganske kort med en hjemmelavet sele. :tihi:
Og han er meget bevidst om at han absolut ikke er vant til at være udenfor. Meeen, lidt spændende er det nu alligevel… :inlove:

I vidste det nok ikke… Men han er faktisk også ½ Munchkin…:muhaha:

Meeeen… Hersker Teddy foretrækker nu at forblive i sit 2værelses palads med sine 4-benede undersåtter…
Hvor han pt er igang med en vild jagt på en flue der har forvildet sig ind.:høhø:

Nu fik jeg vist også spammet nok for idag…:fin:

det er nogle enestående smukke billeder af smuksakken - sikke et udtryk han har :wehuu:

Han er altså bare en rigtig fin husmis! Og så minder han mig sjovt nok om bettefisen aka Ja Rule herhjemme.

Eeek jeg får helt dårlige nerver over den sele! Er du ikke bange for at han kommer til at kvæle sig selv i den hvis han bliver bange og prøver at løbe væk?

Eller også er det bare mig, fordi jeg har aby der kan blive som ÅL Gg

Super fedt at din misser kan finde ud af det der med at få tur - han hygger sig da rigtigt i sin have-jungle hva?

Jeg tør ikke gå tur med mine. bor på amager der er for mange løse hunde. Ja og så frygter jeg også at de får for meget smag for at gå tur så de vil blive kede af at være indenfor hele tiden.

:hjerte:

FANTASTISKE billeder, han er ganske enkelt bare SÅ smuk…

:wehuu:

Jeg ville slet ikke tage ham ud hvis jeg ikke følte mig sikker med den hjemmelavede sele. :slight_smile:
Optimalt ville jeg gerne have en kattesele til ham, men jeg havde ikke lige en ved hånden. Og jeg er vant til ilderes flexibilitet, så jeg ved hvor “stram” en sele skal sidde, og hvor den skal være “løs”. Selen var faktisk bundet som et 8-tal, og dem kan man lave forskellige variationer af. Til ildere bruger man et 8-tal der krydser på brystkassen, jeg lavede den omvendt til Teddy. Og så lavede jeg knuder så den ikke kvalte ham.

Jeg var også betænksom med at tage ham med ud, for jeg vil ikke have at han får udlængsel. Men det går rigtig godt. Han sidder ikke klinet til hoveddøren eller vinduer på klem.
Jeg tør heller ikke gå på gaden med ham! Jeg har ham bare nede i vores lukkede have, hvor han højst kan få selskab af en af naboernes katte. Hehe…

Dejlige billeder af smuksakken :wehuu: - ham kan man da aldrig få for mange billeder af.:høhø:

Herlige billder af en dejlig kat :inlove:

Hvor er han da bare smuk. Rigtig gode billeder af ham :wehuu:

:slight_smile:

Ja han er virkelig en meget smuk kat:hjerte:

Hahaha :høhø::tihi:

Ingen tvivl om hvad han synes bedst om. Geniale billeder, og tak fordi det sidste kom med. Pyhhhh. -love-love

Nårh, han ser da ud til hygge sig. Selvfølgelig med store, opmærksomme, opspilede øjne :tihi: Det ser da ud som om han sagtens kan lære at nyde det.
Du skulle bare se/høre min Dulle, de par gange hun har været ude i sele. Hun bliver helt lav, klynker ynkeligt og ormer sig ind under en busk eller en hæk, så det er umuligt at få hende ud igen. Og indenfor er hun den største ballademager :høhø:

Coco er faktisk god til selen, hun har været ude to gange og hun tager det så flot! Så jeg overvejer at købe en af de der “luksus” seler, som ikke strammer nogen steder. Kan ikke huske hvad de hedder…

Måske du også skal investere i en, hvis Herren nyder livet udenfor? :slight_smile:

Super flotte og smukke billeder af din smukke kat :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er enig med Camilla i, at du bør købe en god sele, hvis du vil fortsætte med at “lufte” ham :ok:

Sikke da en dejlig kat du har der :slight_smile:

Umiddelbart ser han ud til at holde mere af trægulve end af græsplæne :tihi:

Jeg tror også at jeg køber en rigtig kattesele til ham. Hvis han ikke nyder det så kan det jo være at hans kommende veninde vil nyde det… :slight_smile:

Men ja, indendørs er han også bare en kæmpe spilopmager…!