Hey - ny her :-)

Hey alle sammen er en gut på 27 og ny her - min kat døde for nylig og jeg har altid vist længe at jeg elskede ham meget højt men regnede ikke med at jeg ville bliver så synderknust da han var væk, så det gik egentlig op for mig at jeg næsten blev nød til at oprette en profil på et forum hvor man kunne snakke lidt om katte, plejning os.v da jeg altid når jeg har haft katte der har gået bort - har gået og slået mig selv oven i hovedet med alt muligt (f.eks at man har røget indenfor og det ikke var godt for dem) og ting som dette, det gider jeg ikke mere, det gøre bare dobbelt ondt når de så ikke er her mere og ja - det gælder jo om at behandle dem som man ville behandle ethvert andet familiemedlem efter min mening, så jeg får nok brug for en masse råd etc. Jeg planligger at poste nogle billeder af min afdøde kat Balder senere - en stor kat på 7-8 kg

:punkerkat:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen :heya:

Det er altid hårdt at miste en god ven :kram:

:velkommen:

Halløj og velkommen til:heya:

Velkommen til. Jeg er ked af den triste anledning til din indmeldelse. Jeg håber at du kan finde ligesindede og måske lidt trøst herinde. :slight_smile:

:velkommentilkg:

:welcome:Ked af dit tab :ked:

Hej Velkommen her!
Jeg er nu 75 , og ha været opdrætter i mange år, hvor man går alle følelser igennem med dødfødte killinger, killinger der må aflives + salg af de dejlig killinger ,- " alt sammen noget jeg vidste. kunne ske og som jeg havde taget stilling til

  • Jeg vidste, at ingen katte skulle leve kun .— for min skyld,—
    men --jeg havde ikke indregnet Oline i disse fakta , så da jeg måtte aflive hende min dejligste ven i 15 år brød min verden sammen

Jeg havde dog 3 andre katte at tage vare på som jo også savnede deres ven ! Mt bedste råd er, at anskaffe en anden kat, ikke om erstatning for den du mistede, men som hygge/kæle/nusse kat i de antal år der nu kan give dig et dejligt omsorgsfuldt liv med et dejligt dyr

:welcome: