Hills id Gastrointestinal Health

Kender I Hills id Gastrointestinal Health? Hvordan er den i forhold til Royal Canins Gastro Intestinal?

Overvejer at sætte kattene på det, da Fris nemt får tynd mave :frowning:

Jeg bruger den til Mikki og Gråmis (og Mollie), Mikki fordi hun har en sart mave og nemt får diarre og Gråmis fordi hun har nedsat bugspytkirtel funktion, og til Mollie fordi hun stjæler de andres mad, så hun får lov at få halvt af Arion og halvt af Hills i/d.
De to sarte katte fungere fint på Hills i/d, dog skal Mikki somme tider lige have en kur med ZooLac, ca 3 -4 gange årligt . Så jeg synes det ville være værd at prøve. Det fåes i 5 kg poser og er langt billigere på Zooplus.co.uk, end hos din lokale dyrlæge.

Tak Milles Mor!

Grunden til, at jeg spørger lige netop om Hills er, at man ikke kan få RC Gastro Intestinal hos zooplus - guderne må vide hvorfor. Jeg vil gerne kunne købe kattenes ting samlet et sted fra, så man lige har mulighed for at spare lidt - jeg har jo 4 katte, og det er lidt dyrt :høhø:

Det er nu på zooplus vi køber til Nobby :slight_smile: Men det er kun på den danske side jeg har fundet det… Hmm, og måske på den irske eller engelske, kan ikke lige huske med de to :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;1175587]Tak Milles Mor!

Grunden til, at jeg spørger lige netop om Hills er, at man ikke kan få RC Gastro Intestinal hos zooplus - guderne må vide hvorfor. Jeg vil gerne kunne købe kattenes ting samlet et sted fra, så man lige har mulighed for at spare lidt - jeg har jo 4 katte, og det er lidt dyrt :høhø:[/QUOTE]

Jeg kan se at jeg har købt Hill’s Prescription Diet Feline i/d 2x5 kg på zooplus.de til 84,90 Euro, på et tidligere tidspunkt. Men man skal søge efter det, det kommer ikke frem uden en desideret søgning i feltet.
Det kommer lidt an på, hvad jeg ellers skal have og hvad det samlede beløb bliver, der afgør hos hvilken zooplus jeg bestiller.

Jeg tilføjer lige: Jeg snakker om RC Gastro :slight_smile:

RC Gastro kan fåes på både den engelske og irske Zooplus side.

På den irske kan du stadig få fragtfrit leveret over en vist beløb.

Jeg blander mig lige:-) Jeg plejer at købe Hill’s I/D til min kat hos PetHappy. Det er en dansk shop med hurtig levering og rigtig god service. Lige nu er der rabat på I/D http://www.pethappy.dk/feline-i-d-5-kg :-):smiley:

Jeg er da ikke forundret over, at du køber foderet i det firma, du er direktør i, det viser en googlesøgning…:tihi: men zooplus og medicanimal er stadig billigere. :slight_smile:

:tihi: ups…
Og tilføjelse mine katte kan jeg altså ikke få til at spise HIlls, så når det er nødvendigt her er det kun RC Gastro der dur.

Jeg foretrækker I/d til dårlige maver frem for Royal caniens bud på samme produkt. Jeg synes I/d’en virker bedst. Så kan jeg få den er det den jeg har. Ja jeg har altid mave diæt på lager til både hunde og katte. At produktet kun virker ½ år når posen er åben ved produkterne ikke og ej heller dyrene. Til gengæld køber jeg altid mindst mulige pose så det er spist inden for et års tid. Og ellers får de det blandet i den Almindelige mad.

Men stå uden Mave diæt? aldrig… det jo ikke til at vide hvornår det bliver aktuelt

Tak Lykke! Man skulle måske tage og kigge lidt oftere på den danske side :slight_smile:

[QUOTE=catsanddogs;1175773]Jeg foretrækker I/d til dårlige maver frem for Royal caniens bud på samme produkt. Jeg synes I/d’en virker bedst. Så kan jeg få den er det den jeg har. Ja jeg har altid mave diæt på lager til både hunde og katte. At produktet kun virker ½ år når posen er åben ved produkterne ikke og ej heller dyrene. Til gengæld køber jeg altid mindst mulige pose så det er spist inden for et års tid. Og ellers får de det blandet i den Almindelige mad.

Men stå uden Mave diæt? aldrig… det jo ikke til at vide hvornår det bliver aktuelt[/QUOTE]
Her er det også meget ofte, at Fris’ mave er dårlig, så jeg vil skifte dem over til Gastro/i/d og se, om det hjælper :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;1175619]RC Gastro kan fåes på både den engelske og irske Zooplus side.

På den irske kan du stadig få fragtfrit leveret over en vist beløb.[/QUOTE]
Tak Lone! Jeg har den dårlige vane kun at tjekke den tyske side - det må jeg se at lade være med :slight_smile:

Tak Andreamis, men for 469 kr kan jeg få 10 kg på zooplus :p. Jeg kommer ikke nemt til mine penge, så jeg bliver nødt til at spare der, hvor jeg nu kan

Isabella, har det så hjulpet? Fluxxemandens døjer også med sart mave i perioder ( hvor jeg ikke får skyllet fløde ud af min latte-kop f.eks, fy) . Igår var det lidt cheesecake han fik spidsnæsen i, og han kvitterede med tynd mave, lige op til sovetid. Tak tak.

jeg har noget dåsemad, I/D, og DEt kan han godt lide, og ville da gerne forsøge mig med det røre også hvis i kan anbefale det…

[QUOTE=HelleC74;1182619]Isabella, har det så hjulpet? Fluxxemandens døjer også med sart mave i perioder ( hvor jeg ikke får skyllet fløde ud af min latte-kop f.eks, fy) . Igår var det lidt cheesecake han fik spidsnæsen i, og han kvitterede med tynd mave, lige op til sovetid. Tak tak.

jeg har noget dåsemad, I/D, og DEt kan han godt lide, og ville da gerne forsøge mig med det røre også hvis i kan anbefale det…[/QUOTE]

Ja, det gør det faktisk. Fris’ mave bliver aldrig helt som de andres, men det går bedre med både Hills og RCs gastrointestinals udgave. Jeg blander også en lille smule husk i en lille bid vådmad - det hjælper også, men Fris tåler ikke så godt alt det våde :-(. Heldigvis er han mest en tørfoderskat

Jeg har også købt RC Sensible efter råd fra Charley, og jeg er spændt på at se, om det også virker

[QUOTE=Bastet;1182692]Ja, det gør det faktisk. Fris’ mave bliver aldrig helt som de andres, men det går bedre med både Hills og RCs gastrointestinals udgave. Jeg blander også en lille smule husk i en lille bid vådmad - det hjælper også, men Fris tåler ikke så godt alt det våde :-(. Heldigvis er han mest en tørfoderskat

Jeg har også købt RC Sensible efter råd fra Charley, og jeg er spændt på at se, om det også virker[/QUOTE]
jeg må vist forbi og have en pose med hjem idag. To dage i træk, har Fluxx haft MEGET tynd mave, lige inden sengetid, puhaadderbadder det stinker. Han er nu glad nok, og spiser vellystigt videre.