Hill's j/d Feline

Jeg har ledt rundt omkring på nettet efter Hill’s i/d Feline. Tilsyneladende er det ikke noget, der kan bestilles hos Zooplus, de har kun til hunde.
Jeg fandt det hos MedicAnimal og har også bestilt det der, men jeg synes at fragten på 19 £ er meget, så jeg ville gerne finde en billigere levering.

Hvor køber I andre Hill’s j/d til kat?

Fragten er billigere og min. beløbet for gratis fragt er også lavere.

Ellers søg efter foderet på den tyske Amazon.

Tak Marie, men hos Petmeds står der, at der er gratis fragt hvis man køber for 29 £, det er det samme hos MedicAnimal, men gælder åbenbart kun i UK.
Men hvor meget er fragten til DK, ved du det? For det kan jeg ikke finde nogen steder:).

Billigste tilbud over amazon.de Pris ca. 34€

Petmeds international delivery Der er fri fragt, når man køber for min. 80£

Man skal kun købe for £80 på MedicAnimal nu, for at få gratis fragt. Det er da hurtigt opnået :slight_smile:

[QUOTE=velfa;1209968]Billigste tilbud over amazon.de Pris ca. 34€

Petmeds international delivery Der er fri fragt, når man køber for min. 80£[/QUOTE]

Mange tak til jer begge to :), det vil jeg lige huske til næste gang. Denne gang købte jeg kun for ca 60£, hos MedicAnimal. Det forklarer jo så den dyre fragt.

Marie, ja jeg så godt at det kostede 34 euro hos Amason.de, (jeg har vist ikke noget euro tegn på mit tastatur, men det er også ved at være en ren oldsag). Men så er det lige før det er lige så billigt, at købe herhjemme. Men tusind tak for links:).

Så kunne du lige have fået for £20 “gratis foder” :slight_smile:

Ja øv :(, af skade bliver man klog, siger et gammelt ordsprog :tihi:.

[QUOTE=Milles mor;1209836]Jeg har ledt rundt omkring på nettet efter Hill’s i/d Feline. Tilsyneladende er det ikke noget, der kan bestilles hos Zooplus, de har kun til hunde.
Jeg fandt det hos MedicAnimal og har også bestilt det der, men jeg synes at fragten på 19 £ er meget, så jeg ville gerne finde en billigere levering.

Hvor køber I andre Hill’s j/d til kat?[/QUOTE]

Koster det 19 £? :uha: Det er længe siden, jeg har købt noget der, men da mener jeg, at fragten var 5 £. Så det er da noget af en stigning :S

Fragten er høj, når det er over 1 kg.

Ja det er sindsygt dyrt efterhånden.
Men Piv.nu vidste så, at man får gratis fragt, når man køber for mindst 80£. Så det er bare med at bestille så meget, at man lige kommer op på de 80£.
Skønt når man kan blive både klogere og rigere af gode råd herinde fra :høhø:.

Det har nu i flere år været dyrt hos Medicanimal. £9 eller £10, kan ikke lige huske det. Og så skulle man købe for £125 for at få fragtfrit. Jeg kan meget bedre lide den nye fragtfri grænse på £80!! :thumbup:

Ja det kan du have ret i :).
Jeg kan godt huske, at jeg tidligere har givet 9£ i fragt og jeg har aldrig købt for 125 £. Men kendte ikke andre steder end MedicAnimal og dyrlægen, hvor de ting kunne købes. Og så var det trods de 9 £, billigere hos MedicAnimal.