Hills sterilised med kylling

Hej…

Jeg har bestilt 10 kg foder ved zooplus. Men kommer til at se at der er bestilt Hills Sterilised med Tun og ikke kylling som jeg plejer.

Nu håber jeg at damen vil spise det. Hun spiser godbidder med fisk. :roll_eyes::flushed::woozy_face:

Ellers er det 417 kr ud af vinduet.

1 Synes om

:kryds: for hun vil, det sidste reste af det andet, kunne du måske blande sammen, evt købe en pose af hendes mad og blande

Med venlig hilsen

1 Synes om

Hvis hun absolut ikke kan lide det, kan hun nok godt finde ud af at sortere i bidderne :slight_smile: Men ellers er det en god idé med at blande. I hvert fald kan du gøre det fra begyndelsen, så hun måske lægger mindre mærke til det. Hvis du har mere tilbage af det, hun plejer at spise.

Hill’s har vist i øvrigt smagsgaranti, men det er ikke sikkert, det gælder, når man køber hos Zooplus. Ellers kunne du prøve at kontakte dem og høre, om du kan få det byttet? Jeg synes, de plejer at være meget hjælpsomme.

1 Synes om

Min Fiona kan fint spise det med Tun. :crossed_fingers:

Hun spiser også det med tun. Pyha :grin::smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Dejligt :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

Sandsynligvis er der næsten lige så meget kylling i den med tun, som der er i den med kylling. De må jo kalde det tun, så længe bare 4 % (vist nok) af indholdet er tun. Resten er ofte kylling. Så forskellen er måske ikke så stor :slight_smile:

2 Synes om