Hils på Bacchus

Her er Bacchus - en meget beskidt kat!

Gakke som han hedder i daglig tale, er en supersød 8 måneder gammel NFO. Han er temmelig stor og meget, meget sød og rar.

Og så snakker han konstant :høhø:
Alt hvad han får ind gennem ører og øjne kommer ud af hans mund. Gakke er Mr News - Breaking News. Han fortæller højt om alt hvad han oplever.

Han er lidt nasset pga han synes vores kulgriller er verdens bedste sted at snuse rundt.

Hvor er han dejlig og hvor er det skønt med en snakkemisser:wehuu:
Knus Elin

Hvor ser han sød ud

:wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Leopolds mor;318485]Hvor er han dejlig og hvor er det skønt med en snakkemisser:wehuu:
Knus Elin[/quote]

Joh - men også om natten? :smiley:
Han ævler løs i alle hans vågne timer.

Muuuums hvor er han lækker:wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke en dejlig dreng du har der :wehuu:

Han har en ret speciel hale, jeg gætter på at han har stjålet den fra en vaskebjørn?

Hvor er han fin :inlove: Og jo, til trods for at jeg engang har hørt, at skovkatte aldeles ikke ‘snakker’ -LOLså har jeg altså også et sludrechatol gående suk Alt skal annonceres; ‘hallooooo jeg er tørstiiiiiig’, ‘nu drikker jeg altså af vandskålen’, ‘hallllooooooooooooo jeg skal på bakken’, ‘nu er jeg på potten’ osv osv osv og osv… :argh:Men sød det han altså nu alligevel ham Louie :hjerte:

Jamen, det er jo lige præcis som Gakke!
Han fortæller om alt hvad han gør!

Åh hvor ser han sød ud - og endnu mere sød ud med kul på :slight_smile: Det er bare drenge-charme :slight_smile: