Hilsen fra Brøndby misserne

Lidt billeder fra i dag.

Først de 2 gamle Somali, der bare hygger sig. Dino elsker at kravle på stiger. -forelsket

Smukke Dea passer på trillebøren og elsker vores vandsten -forelsket

Dee hygger i solen -forelsket

Quini hjælper til som sædvanlig. I dag skulle der flyttes jord -forelsket

Hvor ser det bare dejligt ud med misserne i jeres dejlige have -forelsket Ville helt ønske at jeg selv havde en have og som jeg kunne hegne ind så drengene kunne gå med os rundt overalt -love

Sikke nogle flotte billeder du har fået taget Denise - de er lige i øjet…

elsker billedet med vandstenene - det er super kært… totalt charmerende :slight_smile:

Hvor ser det bare godt ud. Virkelig søde katte i de situationer du har fanget. Lækkert katteliv hos jer, må man sige. [bigloony]

De der vandsten kan jeg helt vildt godt lide! Hvor er de seje. -thumbs

Fantastiske billeder! Kan ikke sige det bedre. -thumbs -forelsket -forelsket

Hvor er det bare fine billeder og hvor er det godt at misserne hygger sig så meget i jeres have -thumbs

Sikken nogle gode stemningsbilleder fra lørdagens hygge i haven. Tydeligt at misserne nyder deres udeliv i Jeres dejlige have. Man kan se at der sker en masse i haven… det ser godt ud -thumbs Og som altid dejlige billeder af Jeres skønne katte [bigloony] -love

Rigtig gode billeder! Smukke katte, det ser såå afslappende ud at ligge på den bænk i solen -høhø

Fantastiske omgivelser til nogle super dejlige misser. Så bliver det ikke meget bedre -bravo -storrespekt

Takker for kommentarer til dejlighederne. :slight_smile:
Ja de nyder SÅ meget at gå rundt i haven, kravle i træerne og hjælpe med havearbejde :smiley: