Hilsen fra Kalle

I skal lige have en lille hilsen fra mig :slight_smile:
Jeg har ellers næsten ikke tid, der er jo kommet en flok små misser her som jeg skal have lært en masse :høhø:

De virker lidt fromme, men det er jeg ved at få pillet af dem :cool:
ellers går jeg og roder med min græsslåmaskine som jeg kører på efter at politiet tog min borede knallert.
Jeg går og bikser med at få sat en sidevogn på så jeg kan få de små med ud at køre :smiley:

Jeg er også rigtig glad, for efter at Poker Face har været ved dyrlægen hvor han mistede et par sten :tihi: er han blevet helt vild med at lege med mig… ja, vi er faktisk blevet pot og pande ,og sammen træner vi de små rollinger her i huset…åh…livet er skønt :smiley:
Min mor siger at selv om jeg er en værre bølle, så gør det ikke noget fordi jeg er sådan en kærlig mis ellers…og det må jeg jo give hende ret i :smiley:

Og ellers har vi lige været med hende mennesket her ude og lege lidt med drillepinden.

Mange hilsner Kalle Knaldperle :engel2:

Åh smukke Kalle - hvad skulle de små dog gøre uden dig til at lære dem at være frække, frimodige og fulde af fut ??? :smiley:

Det er dejligt, at du ikke alene er smuk, men også en god legeonkel for killingerne - hvordan tror du det ville se ud, hvis det var menneskene i huset, der skulle opdrage dem? :uha:

Så ville det blive nogle små dydsmønstre med altid nykammet hår og som aldrig gjorde noget, de ikke måtte :engel2::engel2::engel2:

Godt de har dig, så de kan blive rigtige katte :høhø:

Billede 4, amen hvor er han dog skøn den Knaldperle… :hjerte:

[QUOTE=Eva;683291]Åh smukke Kalle - hvad skulle de små dog gøre uden dig til at lære dem at være frække, frimodige og fulde af fut ??? :smiley:

Det er dejligt, at du ikke alene er smuk, men også en god legeonkel for killingerne - hvordan tror du det ville se ud, hvis det var menneskene i huset, der skulle opdrage dem? :uha:

Så ville det blive nogle små dydsmønstre med altid nykammet hår og som aldrig gjorde noget, de ikke måtte :engel2::engel2::engel2:

Godt de har dig, så de kan blive rigtige katte :høhø:[/QUOTE]

Ja Eva, de ville være fuldstændig fortabte uden mig. :høhø:
Jeg gør ihvertfald mit til at få det bedste ud af dem :engel2:
Kalle

Godt at høre fra dig Kalle :ok:
og det er skønt at du tager dit ansvar så alvorligt og ikke bare glider gennem livet på dit smukke udseende :wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Coon Danica;683293]Ja Eva, de ville være fuldstændig fortabte uden mig. :høhø:
Jeg gør ihvertfald mit til at få det bedste ud af dem :engel2:
Kalle[/QUOTE]

Ja, Kalle - og hvis billederne af dem ikke lyver, så går det godt for dig :høhø:

Kalle, jeg er sikker på, at det er vældig hårdt arbejde at opdrage de små i den rette kattetradition, så jeg er glad for at se, at du også stadig får tid til at hvile dig lidt i hængekøjen. Tilstrækkelig søvn er vigtig, hvis man både skal tumle en håndfuld små lopper og en legesyg Pokerface :rock:

Jo jo, du kan tro at det er hårdt så man skal hvile ud…hvis man da ellers kan få en køje snart…de små hugger dem…men de er altså ikke større en de kan vippes ud…endnu :høhø:

For ikke at tale om, at han også skal have tid til både at tune græsslåmaskinen og gå Tommy til hånde :høhø:

Gad vide om døgnet egentlig har timer nok til alle Kalles gøremål :confused::confused:

[QUOTE=Eva;683309]For ikke at tale om, at han også skal have tid til både at tune græsslåmaskinen og gå Tommy til hånde :høhø:

Gad vide om døgnet egentlig har timer nok til alle Kalles gøremål :confused::confused:[/QUOTE]

Hvor er jeg glad for at der er nogen som kan se HVOR travl jeg egentlig er :thumbup:
Ja, for du har ret i at jeg også er handyman for Tommy, han har jo ti tommelfingre, så uden mig kunne han intet :høhø:

:heya:
Heeeej Kalle.

Hvor er det dejligt, at du lige tog dig tid til at hilse på os…
For vi kan se, du har haft MEGET travlt!!!

Du er og bliver en sveske!!!

Åhhhhh Kalle dog, din dejlige dreng! :wehuu:

Hvor er det dejligt at følge med i hans liv og narstreger! :rock:

Den hale bliver da også længere og længere. Bare det ikke er ligesom med Pinochios næse… :stuck_out_tongue:

Kalle er en flot fyr!!! Elsker det hvide i ansigtet - meget symmetrisk!!:slight_smile: