Hilsen fra Mai

[i]Hej allesammen -pote

Jeg har en hilsen fra Mai -fred

Jeg skulle fortælle at hun var her endnu, men hun kan ikke logge ind -blåblå
Nu har jeg fortalt Miss T om problemet, så håber jeg vi snart har Mai herinde sammen med vi andre kattegale [smilie=hate-tunz.gif][/i]

[bigloony] Tak for det. Hils hende endelig igen og sig, at hun er savnet. -engel

åhhh tak for den da, har squ tænkt på hvor hun mon blev af, har jo savnet min daglige mobning fra hende og garanteret osse omvendt.
hils hende rigtig rigtig mange gange

Jeg skal nok hilse hende i den næste mail -thumbs

Ja se, det kan jeg så ikke huske -shhhh Man opretter sig vel bare herinde med et navn… og en kode.
Om det er den samme som på det gamle husker jeg ikke [smilie=hate-tunz.gif]

aji, hvor godt at høre, altså at hun er her… hils hende mange gange

Jeg foreslå at bruge den gamle så :wink:

Hanne: Skal nok hilse :wink:

Jeg har også jævnlig kontakt med Mai - hun har travlt, men hun lever [bigloony] [bigloony]

Hils søde Mai mange gange, og sig at hun er savnet [bigloony]

-what -øøøvvvs -muhaha -lyside -forelsket -rulleøjne [smilie=hate-smile.gif] -uha -bleg -høhø -love -engel -kitty -fred -koldt -romeo -tænkekitty -love

Gæt hvem der er kommet ind!

Ih hvor det varmer at læse alle jeres indlæg.

Troldemor jeg prøvede og prøvede med den gamle kode men blev afvist gang på gang, på gang på gang osv osv osv. Følte mig altså helt forladt tilsidst men MB gav ikke op og det er jeg da bare taknemmelig for. Birketoft - hvem du så end er ??? - tusind tak for hjælpen også til dig den nye kode gjorde udslaget. Spørgsmålet er bare hvor ændre jeg den???

hurrraaaaa Mai-pigen er tilbage, så trækker jeg lige i drille-kostumet

Birketoft er Miss T [bigloony] Dejligt du er kommet ind Mai.

Drille kostumet??? Du klæder dig måske af nu??

Velkommen tilbage søde Mai… du har været savnet :slight_smile:

næh den slags udskejelser lader jeg dig ha i fred -høhø -høhø

Jamen skulle vi ikke have noget at grine af??? -neje