Himlen er blevet to ballademagere rigere

I onsdags kl. 08.40 fik mine 2 små piger fred. De blev ikke engang et år :ked:

Lørdag aften blev beslutningen taget om aflivning, for det var ikke fair at lade pigerne leve på den måde de gjorde, de har begge den sidste uges tid sunket sammen, har sovet mere end de plejer, gemt sig, ikke ville snakke, ikke gidet og lege og de sidste to dage har de næsten ikke spist og drukket noget, og de snakkede heller ikke til os mere.

Jeg har ikke selv været hjemme den sidste uge fordi jeg har været på ferie, og min mor har ikke ville bekymre mig hvis det nu de nu bare havde et par off days, men i dag blev min værste frygt desværre bekræftet , begge mine piger havde FIP. :’(

Jeg savner jer, mine små ballademagere, men jeg håber i har det bedre der hvor i er nu.

R.I.P Sparta & Mitzi. 28.06.10 - 18.05.11

Farvel Sparta, smukke grå stribemis og Mitzi, smukke brune stribemis. Det var synd, I skulle så tidligt afsted. :rip:

Jeg har selv været der, Mette. FIP er en forfærdelig sygdom. :trøste:

:trøste:

Åh nej, og så to på en gang, det er jo ikke til at holde ud :frowning:
Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Hvor er det trist :ked:
:rip::rip:

Det gør mig virkelig ondt Mette :trøste:

:frowning: Gør mig ondt… Så er der stille hos din mor igen?:frowning:

:rip: sov godt små misser

Det gør mig ondt.
Hvordan fik de konstateret FIP?

Det gør mig ondt :frowning:

:rip: små misser

Farvel og god rejse smukke piger… :ked:

Det gør mig så ondt :ked:
Sov sødt små misser :rip:

Det gør mig ondt, Mette - har selv været der, hvor jeg måtte træffe beslutningen om aflivning pga. FIP.

:lys:

Det gør mig virkelig ondt Mette :trøste:
-riprip Sov sødt små misser

Tak alle sammen, det er rigtig hårdt, især fordi det gik så stærkt. Da jeg var der henne for to uger siden lavede de ligeså meget ballade som de plejede og nu er de væk :ked:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;601861]Det gør mig ondt.
Hvordan fik de konstateret FIP?[/QUOTE]

Jeg ved det faktisk ikke, jeg var ikke med ved dyrlægen, men jeg spørger min mor når jeg ser hende i morgen.

Der er MEGET stille. :frowning: Forestil dig 2x din Sparta, krudt i røven hele tiden. Jeg kan ikke besøge hende, der er alt for tomt. Men det har taget hårdere på hende end hun regnede med, så hun vil ikke have kat igen lige med det samme.

Øv altså:( Sender din mor varme tanker!

[ATTACH=CONFIG]40520[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]40520[/ATTACH]