:høhø: er det bare mig eller er de elegante korthårs misser sådan ‘hrm sådan en langhåret badut, bare vent vi har bestilt en trimmer hos zooplus…’ Burmeseren ser lidt lusket ud syntes jeg - sådan ‘jeg har planer’ looket:p
Hvor er det skønt! De tre korthårskatte ligger som katte nu gør, og ham semi.langhår han har bare lige smidt sig midt i det hele… De tre andre tænker, “Nåhh, jaa så udnytter vi da også din varme :)”
De er godt nok søde som de ligger der, og et strålende bevis på at et multi kattehold godt kan fungere sammen
[quote=Mislingen;457471]Hvor se det hyggeligt ud
Går det fint nok med at have MCO og ABY/BUR sammen eller er han specielt udvalgt pga sit temperament?[/quote]
Det går rigtig godt med at have dem sammen - MCO’er er meget omgængelige og ikke-dominerende, i hvert fald sammenlignet med mine tøser, så der er ingen magtkampe som sådan, og i virkeligheden er han noget af en kylling
De kan dog alle sammen synes han er irriterende, når han vil lege slåskamp - men det ville de garanteret også synes, hvis det var en hvilken som helst anden killing, hans ‘problem’ er så bare, at han også er stor! Jeg glemmer ret tit at han er en killing fordi han (næsten) er den største af vores katte Men vores næst-mindste kat (Baby) er nu ganske god til at tumle med ham, han ville dog nok nyde at have en anden MCO at buldre med.
Så han er ikke udvalgt specielt på grund af temperament, for jeg tror såmænd han har et helt typisk MCO-temperament!
Wow, hvor er de dejlige! Hvor savner jeg dog den RO katte giver Men rart at man kan se på fotos, jeg gør det hver aften, det luner så dejligt, så tak for alle jeres herlige kattefotos