Historie...vær med til at skrive en historie

Jeg begynder og i kan digte videre

Langt langt ude på landet i et lille hus boede en kone med sine 5 misser

En mørk regnfuld aften bankede det på døren

En mand står uden for døren - og er meget vred -

Han spørger: Har De en kat, der hedder Per. Konen svarer ja:
Så har Per gjort…

Knus Mona

– Så har Per gjort noget forfærdeligt ved min terassse …

Der er pote aftryk over det hele, og de føre lige hen til

— Mit skur, hvor alt mit skinke hænger til tørring. Den har ædt det hele og nu er der sket det forfærdelige, at…

at den også er gået efter pølserne der faktisk var for gamle

Så han gik tilbage til terassen og brækkede sig over det hele, mens…

“Han hylede og jamrede.”

Manden kløede sig lidt i håret og så både vred og frustreret ud

“Emma min lille datter fandt ham, og ikke nok med at hun har taget kræet med ind til sig, som selvfølgelig har brækket sig på gulvtæppet i hendes legeværelse, så har hun også forelsket sig i dyret!”

Manden gloede olmt og anklagende på konen, der med foden prøvede at forhindre den stribede Lillemis i at komme ud for at hilse på “gæsten”.

Ydermere havde Per besøgt mandens hun-mis Esmeralda…

Esmeralda var BESTEMT ikke i humør til drengestreger og havde jagtet Per rundt i hele huset… over stue-birken der var væltet over i sofabordet som var tippet og havde kastet det meste af aftenkaffen og mandens flødeskumskage ned i sofaen…

som var en gammel chesterfield og et rigtigt klenodie…

Manden var RASENDE på Per, som jo af gode grunde ikke vidste…

hvorfor manden var gal…en sofa er vel en sofa og hvor skal man ellers brække sig…

Nå men maveuroen stoppede heldigvis og Per

Var flygtet ind på legeværelset igen, hvor Emma havde fanget ham og puttet ham i en lyserød dukkekjole.

Dukkekjole eller ej, Per var jo en storcharmør uden lige, og det betød at Esmaralda der fulgte efter ham…

stoppede helt op…hun havde aldrig set Per i en kjole før…Per som normalt er så mandig og så i en kjole uffff…ham hun havde valgt som sin udkårne…

Esmaralda tænkte ved sig selv - er det fordi kjolen er hans… Eller…???

Naaaa det var ikke mulig…ikke hendes Per og lige nu stod han jog også og vist muskler frem…stolt var Esmarelda…hendes Per…så dejlig…men hun havde også set hende der…hende hun ikke brød sig meget om stå og kigge på Per

Per spankulerede nonchelant over til Esmaralda og begyndte med flæjelsblød tunge at vaske hendes kinder imens han spandt små søde ord i hendes ører.

Men lige som det var aller mest hyggeligt og Esmaralda var ved at overgive sig til den kjoleklædte Per, kom Emma og…

flettede en fjer boa rundt om ham mens hun sang den der sang fra Pretty Woman…og slyngede om sig med rosenblade alt imens…

hendes far stod i døråbningen og så meget vred ud… Den kat kan du ikke få lov at beholde, han må have et hjem… se om han er øremærket…så må jeg gå på nettet og finde hans ejer… det kan ikke passe, at