Historien om en blondine (mange billeder)

Det er jeg bestemt :slight_smile:

Tænke tænke tænke:) Hvor han Ligner Leopold, når han planlægger en flugt over plankeværket.
Du skal ikke være alt for sikker på han ikke finder ud af at kravle over der hvor det skråer ind over. Leopold har faktisk præsteret at klatre op ad en stolpe og få ved et tag der gik et godt stykke ud over stolpen og så hive sig ud i friheden på den måde. Jeg så det selv og Mogens har set ham gøre det flere gange. Taget er af sådan nogen metalplader og der er absolut ikke noget at holde ved.
Man kan næsten se alle de mål han tager, de står tydelig mellem hans ører:D
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;124831]Tænke tænke tænke:) Hvor han Ligner Leopold, når han planlægger en flugt over plankeværket.
Du skal ikke være alt for sikker på han ikke finder ud af at kravle over der hvor det skråer ind over. Leopold har faktisk præsteret at klatre op ad en stolpe og få ved et tag der gik et godt stykke ud over stolpen og så hive sig ud i friheden på den måde. Jeg så det selv og Mogens har set ham gøre det flere gange. Taget er af sådan nogen metalplader og der er absolut ikke noget at holde ved.
Man kan næsten se alle de mål han tager, de står tydelig mellem hans ører:D
Knus Elin[/quote]

Hvis kanten af overhænget flugtede med kanten af hylden ville jeg være langt mere nervøs end jeg er nu. Som det er, går overhænget 5-10 cm længere ud i luften end hylden og det er altså langt at strække sig og dreje (han laver jo ikke baglæns saltomortaler -høhø)

[quote=Temple Bar;124834]
(han laver jo ikke baglæns saltomortaler -høhø)[/quote]

Host host… det skal du da ikke være så sikker på han ikke gør -LOL-LOLdet er ski da en burmeserkastrat -fin-fin

Ja, så slår han sig da først for alvor fast som blondine og klodsmajor - der er næsten to meters frit fald fra den hylde :fløjte::fløjte:

Så må man da håbe han ikke forsøger på det, det ville være forfærdeligt hvis det gik galt og han styrter ned -what