[quote=PiaH;124568]
Jeg ville være bange for han en dag pludslig finder ud af at kravle over der i det hjørne.[/quote]
Det kan han simpelthen ikke - medmindre han finder en måde at springe ud i luften, dreje sig, få fat i det øverste net og derefter hive sig op på det. Man kan se, han er godt på vej ud over kanten af hylden på et af billederne og det er så langt, som han fysisk kan komme uden at falde ned.
Der har været hul mellem den sidste stolpe og husmuren og jeg troede i lang tid, at det ikke ville være noget problem, før jeg fik en killing igen, men jeg blev klogere… Pludselig en aften var Sander væk. Han var kravlet op den vej og hoppet ned på jorden uden for haven og så var der fest Det hul er nu lukket
[quote=Temple Bar;124587]Det kan han simpelthen ikke - medmindre han finder en måde at springe ud i luften, dreje sig, få fat i det øverste net og derefter hive sig op på det. Man kan se, han er godt på vej ud over kanten af hylden på et af billederne og det er så langt, som han fysisk kan komme uden at falde ned.
Der har været hul mellem den sidste stolpe og husmuren og jeg troede i lang tid, at det ikke ville være noget problem, før jeg fik en killing igen, men jeg blev klogere… Pludselig en aften var Sander væk. Han var kravlet op den vej og hoppet ned på jorden uden for haven og så var der fest Det hul er nu lukket [/quote]
He he… han er i tænke mode kan man se -høhø-høhø Den kører på højtryk oppe i øverste etage… man kan ligefrem se han tænker “det har kunne lade sig gøre før, bum bum bum… det må kunne lade sig gøre igen”
Ja, jeg synes faktisk, der er flere, som er ret gode og hvor han træder meget skarpt og tydeligt frem fra baggrunden - især når man tænker på, at jeg ikke pille-rode-rager ved meget andet end udløseren