Er det ikke længe siden vi har haft en musiktråd :?
Hvad er du vild med lige nu…
Jeg er helt vild med denne her
Hilsen Lisbeth
Er det ikke længe siden vi har haft en musiktråd :?
Hvad er du vild med lige nu…
Jeg er helt vild med denne her
Hilsen Lisbeth
Lige for tiden hører jeg meget Nightwish
Det er to forskellige sangerinder. På det første linke, deres første, og på det andet link, deres anden. De er meget forskellige, men jeg synes om dem begge to.
Denne med Andrea Bocelli og Sarah Brightman, nok den mest sexede sang der findes
[QUOTE=birtheras;558508]Denne med Andrea Bocelli og Sarah Brightman, nok den mest sexede sang der findes
//youtu.be/f_JLkIOnq04
[/QUOTE]
Åh ja, den er altså sååå skøn
Jeg elsker denne - har den pt som ‘vågn op sang’ Usher - DJ Got Us Fallin' In Love (Official Music Video) ft. Pitbull - YouTube
Og denne er jeg også vild med - den er ikke så overspillet i radioen som andre af hendes numre Alicia Keys - Try Sleeping with a Broken Heart (Official Video) - YouTube
Denne er min all time favorit og har været det i årevis, tror ikke det ændrer sig … - YouTube
Jeg er som regel et år eller deromkring bagude med ‘ny’ musik og lever gerne i 80’erne, hvor de altså lavede det fedeste musik!
[QUOTE=Camischa;558514]Jeg elsker denne - har den pt som ‘vågn op sang’ Usher - DJ Got Us Fallin' In Love (Official Music Video) ft. Pitbull - YouTube
Og denne er jeg også vild med - den er ikke så overspillet i radioen som andre af hendes numre Alicia Keys - Try Sleeping with a Broken Heart (Official Video) - YouTube
Denne er min all time favorit og har været det i årevis, tror ikke det ændrer sig … - YouTube
Jeg er som regel et år eller deromkring bagude med ‘ny’ musik og lever gerne i 80’erne, hvor de altså lavede det fedeste musik! :-)[/QUOTE]
skøn musik især den med Alicia…
Jeg holder også meget af Sarah Brightman - min favorit er nok Fleurs Du Mal
Ellers vender jeg tilbage til Ray LaMontagne igen og igen
Og til James Blunt
Og så hører jeg en del skandinavisk musik
Sophie Zelmani fra Sverige: I am the Rain
Blue Foundation fra Danmark:
Poets of The Fall fra Finland:
Espen Lind fra Norge:
Og en masse andre, men nu må det vel være nok
Ja, hun synger fantastisk! Men jeg kan godt blive lidt træt af at høre de samme par numre igen og igen og igen … jeg er mest til mørke kvindestemmer og mandlige sangere - de lyder bare bedst i mine ører. Og rock med lækre guitarsoloer … manden er så lige omvendt, han er til kvindestemmer og masser pop!
En af mine yndlings-cd’er til rengøring og andet kedeligt er Meat Loafs ‘Bad out of Hell’, specielt denne http://www.youtube.com/watch?v=9NTDHjVKQyo - man kan få støvet eddermeget af til denne, mens man skråler højt - gad vide hvorfor manden som regel forlader rummet når det sker …?
Ann - James Blunts ‘High’ er også højt på min hitliste - det er faktisk hele hans debutalbum, lækker musik, som dog kan blive en smule ensformigt, så det var faktisk en stor oplevelse at se ham live, for der gav han den max gas i forhold til hvordan numrene er i original
[QUOTE=Camischa;558525]Ja, hun synger fantastisk! Men jeg kan godt blive lidt træt af at høre de samme par numre igen og igen og igen … jeg er mest til mørke kvindestemmer og mandlige sangere - de lyder bare bedst i mine ører. Og rock med lækre guitarsoloer … manden er så lige omvendt, han er til kvindestemmer og masser pop!
En af mine yndlings-cd’er til rengøring og andet kedeligt er Meat Loafs ‘Bad out of Hell’, specielt denne - YouTube - man kan få støvet eddermeget af til denne, mens man skråler højt - gad vide hvorfor manden som regel forlader rummet når det sker …?[/QUOTE]
Ja den er god…og så passer den lige i min fart til at gøre rent i…gang i den :høhø:
Jeg kendte den i øvrigt ikke… men den er god
[QUOTE=Camischa;558514]J
[/QUOTE]
Åhh ja - min alltime favourite med DM er den her, den bliver jeg aldrig træt af
Både 1. og 2. album er favoritter. Det tredje har jeg også, men jeg er ikke helt så meget faldet for det. Måske er det noget for dig, det er mere tempofyldt?
[QUOTE=Coon Danica;558528]Ja den er god…og så passer den lige i min fart til at gøre rent i…gang i den :høhø:
Jeg kendte den i øvrigt ikke… men den er god [/QUOTE]
Og så hedder den altså ‘Bat out of Hell’ … var vist lige i noget MJ-mode
En ægte klassiker-lp (!!!), som er gået i arv fra min mor til mig, for den er jo gaaaaaaammel!
Og nu vi snakker om musik, så er jeg pt også helt væk i Carpark North - og filme om de ikke spiller i KB-hallen på næste lørdag, og manden vil ikke med …
Raise my head med Ane Brun:
Lige nu er det:
Jeg kan godt li at høre, Fuck You med Cee Lee Jones ! FED sang !!
Jeg er meget glad for musik…og har altid øjeblikkets favoritter favoritter
Lige nu er det denne…
Den bliver bare bedre og bedre jo flere gange man hører den