Hittekat efterlyser

Jeg vil høre om der er nogen herinde, der skal til Herlev på søndag OG som vil tage imod et tæppe fra LisD og tage det med til mig i Århus 2. week-end i Jan.

Så vidt jeg ved skal Erik og Anne Lise Nissen (Nissefar) derover, og det ville være usædvanligt, hvis ikke vi også ser dem i Århus.
VH
Susanne

Hvis det går helt galt så bor Lis vist i Roskilde? Vi skal til sjælland og fejre jul og kommer lige forbi. Så kan vi evt. finde ud af noget d. 23. eller d. 27. december.

Og vi kommer til Århus med MinVenKatten standen

[QUOTE=PivC;1267829]Hvis det går helt galt så bor Lis vist i Roskilde? Vi skal til sjælland og fejre jul og kommer lige forbi. Så kan vi evt. finde ud af noget d. 23. eller d. 27. december.

Og vi kommer til Århus med MinVenKatten standen[/QUOTE]
Det lyder rigtigt god

Hvad med en plan der hedder at jeg tager det med fra Herlev. Giver det til Camilla, der så kan tage det med til Århus.

Det eneste den plan forudsætter er at det ikke er et stort gulvtæppe og at Lis hitter mig i Herlev.

Men råb lige højt hvis jeg skal have noget med hjem :slight_smile:

Det lyder som en drøm - jeg finder dig Bodil - du står i kataloget under?

Jeg udstiller ikke - men er der - findes under Rikke Vængebo Høst - du får en pb med mit tlf. nr

Tæppet nåede sikkert frem på til Brita lørdag :smiley:

Jeps, det ligger inde i mit syrum og venter på Lis skriver hvad der skal syes af det.

kommer lige om lidt Brita - og tak for hjælpen til stafetterne

var så lidt lis - så må du jo sige til hvis det skal “stafettes” den anden vej igen :slight_smile: