Hittekats Felix nr. 2

Han lagde rigtig godt i nat… han havde nemlig tyv stjålet min hovedpude…

I dag har han så været med til at se Naiad blive vasket… Han havde nemlig sneget sig med ud på badeværelset.
Han synes det var så synd for hende at han hjalp hende med at slikke sig ren efter badet. Da de så var færdige med det gik de ind i stuen og legede med deres tunnel :slight_smile: Jeg er sikker på de to nok skal komme til at hygge sig sammen indtil han flytter.

De fik for et par timer siden serveret kyllingelår samt daggamle kyllinger. Han kastede sig straks over et lår. Og han fik da også spist det meste af kødet der på :slight_smile: Lige nu er han gået ude på badeværelset, hvor der er varme i gulvet :slight_smile:

Nåååååååårh, altså, hvor er han bare nuser…hvor er det god læsning Henriette :slight_smile:

Og tusind tak til jer alle sammen for de fine ord om ham :slight_smile:

Brita - hvis din mulige køber ikke er interesseret er jeg næsten sikker på at jeg har en veninde der er meget meget interesseret. Hun var omme og hilse på ham i dag og de blev rigtig gode venner.
Hun kunne næsten ikke forlade huset igen :slight_smile:

Han er da en søøøøød lille en :wehuu::wehuu::wehuu:Jeg håber I finder et rigtig dejligt hjem til ham:kryds:

Jeg kan IKKE forestille mig andet end hende der har henvendt sig er mere end interesseret. Jeg er sikker på der er en mail om det når jeg kommer hjem halv 0tte iaften.
Sidder i biblioteksvagt og vi har lidt travlt

Så kommer der nogle og kigger på ham på søndag :slight_smile:

I går var der besøg af en familie og de var bare totalt solgt til den lille dreng.
Så han flytter hjem til dem midt i september :slight_smile: Så håber jeg ikke ventetiden er for ulidelig for dem

Hvor er det dejligt :slight_smile: Ventetiden… den ER slem :wink:

:thumbup:

Ja, den er…:felix:

Der var da dejligt at den lille fyr har fundet nogle rare mennesker allerede:)

Silas som Felix 2 skal hedde får en skæppeskøn familie med far, mor og to søde drenge på ca. 9-10 år og 12-13 år.
De har to mis i forvejen, nemlig Gizmo og Silke
Felixnavnet syntes de var fint med kunne ikke bruges for morens chef har en dreng der hedder det
Når Felix2/Silas er ordnet skal han bo i Harlev v.Århus

[QUOTE=kamikaze;915390]Silas som Felix 2 skal hedde får en skæppeskøn familie med far, mor og to søde drenge på ca. 9-10 år og 12-13 år.
De har to mis i forvejen, nemlig Gizmo og Silke
Felixnavnet syntes de var fint med kunne ikke bruges for morens chef har en dreng der hedder det
Når Felix2/Silas er ordnet skal han bo i Harlev v.Århus[/QUOTE]

Nemlig. Men jeg fik en mail med at han skal hedde Figaro fra familien :slight_smile:

Det fik jeg fisme da også…havde bare glemt den men istedet huskede jeghvad mormennesket sagde.
NU skal jeg altså også i seng. Min hjerne ligger allerede inde på puden hvor mit jordiske legeme også burde befinde sig