I søndags, inden der kom killingekøbere for at kigge på Felix nr. 2 (kommer til at hedde Figaro i nyt hjem) kom, fik jeg indleveret en killing på ca. 10 uger.
Han er fundet rendende forvildet rundt, har han gjort i en ugestid, som jeg forstod det, og ingen vil kendes ved ham. Så jeg blev kontaktet.
Valgte så at give ham en chance, også for at give Felix nr. 2 en at lege med, udover Naiad, som tror han er en boksebold :høhø:
Felix nr. 3 fik taget en blodprøve i går. Desværre havde laboratoriet sendt de forkerte tests til dyrlægen. Så testen blev først taget i dag, og jeg fik svar pr. telefon. Testen var negativ
Så nu er han kommet ind i huset, fra karantæne rummet
Jeg var så heldig at dem der var og kigge på Sylvester i går (Sylvester er flyttet), også var interesseret i lille Felix nr. 3. Så hjem til ham er allerede fundet. Han vil ligesom Felix nr. 2, blive vaccineret to gange, få ormekur, neutraliseret og øremærket. Og flytteklar midt i september.
Jeg vil se om jeg kan fange et billede af ham i morgen. Lige nu er han på opdagelse i hele huset :høhø:
Jahh men jeg pressede også manden i huset… Han var så forelsket men mente altså at det vil være dyrt med 5 katte… Og så kiggede jeg nøje på ham og sagde, du kan ikke mærke om der er 4 eller 5?
Og så sagde han ja til lille Felix - som kommer til at hedde Freddie - har jeg lige fået en besked om
[QUOTE=Sim-Sim;914234]Ih, hvor jeg altså eeeeelsker sådanne historier, kom med flere af den slags. Man bliver i så godt humør.
Du må altså løbe efter ham med kameraet, …
Henriette, du må have noget meget overbevisende og troværdige øjne :-)[/QUOTE]
Jeg havde overvejet det, men ligger selv lige og slapper af. Det har været en meget hård weekend og mandag.
Det hele har handlet om katte og hjemløse killinger. Synes godt nok det tære meget på ens energi.
Erhm ja, tror jeg er ret god til at overbevise mænd om hvad de skal og ikke skal. Bare se på Jannik, han har opgivet at diskutere mit kattehold
JUBLE…det er supergodt for Felix 3 er virkelig en fin mis. Han har racergener for han er godt nok hurtig. Da vi (familien: far, mor og to søde drenge) skulle hjem efter at have set og valgt Felix 2 som deres kommende mis, skulle vi jo ud af Hwenriettes dør og Felix 3 der var i karantænr i bryggerset spuuundsede ud…3 gange tror jeg. Kæft, han var hurtig, men en rigtig lille fin mis er ham
¨SÅ godt også han var negativ
Så må vi håber Ole (Henriettes dyrlæge i Karuo) og Ryan (min i Galten) får talt med hinanden i næste uge når Ryan kommer hjem fra ferie, så der kan laves en hittekattekonto hos Ole…så de to mis kan blive til Felix’er
Det er en sejr hver gang et hjem findes og vel og mærke et godt et af slagsen
[QUOTE=Henriette;914237]Jeg havde overvejet det, men ligger selv lige og slapper af. Det har været en meget hård weekend og mandag.
Det hele har handlet om katte og hjemløse killinger. Synes godt nok det tære meget på ens energi.
Erhm ja, tror jeg er ret god til at overbevise mænd om hvad de skal og ikke skal. Bare se på Jannik, han har opgivet at diskutere mit kattehold :P[/QUOTE]
ja, du er en værre en, Henriette :klapper::klapper:
Man skal holde fast i en mand, der er sådan…mænd, der accepterer mange katte er guld værd.
[QUOTE=Sim-Sim;914301]ja, du er en værre en, Henriette :klapper::klapper:
Man skal holde fast i en mand, der er sådan…mænd, der accepterer mange katte er guld værd. :)[/QUOTE]
Sjovt det siger han også Men han fik altså valget for et par år siden om at acceptere mine katte eller selv finde døren…
Han accepterede heldigvis kattene
[QUOTE=kamikaze;914277]JUBLE…det er supergodt for Felix 3 er virkelig en fin mis. Han har racergener for han er godt nok hurtig. Da vi (familien: far, mor og to søde drenge) skulle hjem efter at have set og valgt Felix 2 som deres kommende mis, skulle vi jo ud af Hwenriettes dør og Felix 3 der var i karantænr i bryggerset spuuundsede ud…3 gange tror jeg. Kæft, han var hurtig, men en rigtig lille fin mis er ham
¨SÅ godt også han var negativ
Så må vi håber Ole (Henriettes dyrlæge i Karuo) og Ryan (min i Galten) får talt med hinanden i næste uge når Ryan kommer hjem fra ferie, så der kan laves en hittekattekonto hos Ole…så de to mis kan blive til Felix’er
Det er en sejr hver gang et hjem findes og vel og mærke et godt et af slagsen[/QUOTE]
Det er ikke mere end 3 uger siden jeg fandt ud af at Ryan er min grandfætter WHAT??? Ryan som i Galten dyreklinik?? Ja… sjovt, han er ellers ok
[QUOTE=Mijv;914351]neeeej sikke da en fin historie som jo endte godt for Felix 3.
Du kan altså ikke være bekendt ikke at poste billeder Henriette! :)[/QUOTE]
Jahh og de hygger sig sammen. De følges ad over alt…
Hvis den ene skal ud og have noget at drikke går den anden med Det ser lidt sjovt ud sådan som de følges ad
[QUOTE=Henriette;914305]Sjovt det siger han også Men han fik altså valget for et par år siden om at acceptere mine katte eller selv finde døren…
Han accepterede heldigvis kattene :D[/QUOTE]
Sådan er min mand også… Kattene er kommet for at blive (det ved du jo Henriette), og sådan er det… Og han er kommet for blive ergo må de få det til at gå sammen og det gør de så… i fin harmoni endda…