Hittekats hobbyudstilling i Galten - 12. maj 2018

Her på denne kolde men solrige søndag åbner vi for tilmeldinger til Hittekats hobbyudstilling.

Tid: Lørdag 12. maj 2018 - Dyrlægekontrol fra kl. 8.00.

Sted: Torvet 12, 8464 Galten - i en tidligere købmandsbutiks lokaler. Parkering på Torvet og Nytorv.

Kattene skal være vaccineret og vaccinationsattesten skal medbringes på dagen. Vaccinationen skal mindst være foretaget 15 dage før udstillingen og må ikke være ældre end 1 år på udstillingsdagen. I øvrigt henvises til de generelle regler for udstillingskattes sundhed.

Pris: Kr. 120 pr. kat - prisen inkluderer gratis morgenmad til udstillerne.

Publikum har adgang fra kl. 10.00.
Entre: Gratis - børn under 10 år kun ifølge med voksen.

Tilmelding skal ske til Susanne Harbo på mail [email protected] med oplysning om:

kattens navn
race
fødselsdato
køn
kastrat eller fertil
oplysning om kattens ejer, navn og kontaktinformation

Du vil inden for 1 uge efter betaling af udstillingsgebyr modtage en bekræftelse pr. mail.

Din kat er først registreret som tilmeldt, når betaling af udstillingsgebyr er registreret på bankkonto.

Betaling: Danske Bank reg.nr. 9570 kontonr. 0012534949 eller MobilePay 93074.

Sidste tilmeldingsfrist er lørdag 21. april 2018 (måske lukkes for tilmeldinger før dette tidspunkt, hvis alle pladser er optaget).

Overskud fra udstillingen går ubeskåret til Hittekats arbejde med at hjælpe nødstedte katte til et nyt hjem. Vi håber at se rigtig mange af jer og jeres skønne katte

9 Synes om

Jeg vil gerne melde til, men grundet nyt job ved jeg simpelthen ikke om jeg er i dk på det tidspunkt :wink:

Det lyder enormt hyggeligt, men vi kan desværre ikke pga en ikke planlagt hændelse, som kræver vi bliver hjemme

Gøg og Gokke er også i år at finde i tombolaen :sunglasses:

3 Synes om

Det er bare den bedste og hyggeligste hobbyudstilling på året :smiley:
Herhjemme har kattene dog udstillingspause til sommeren, så det bliver uden dem.
Må se om det kan blive til at komme ned og kigge en tur “bare som gæst” :slight_smile:

Håber den bliver propfuld af en masse andre lækre katte, som får en kanon oplevelse :slight_smile:

Det er vel en fejl vaccine ikke må være mere end et år gammel.
Vil rigtig gerne med, men mine katte bryder sig ikke om salen😟

Så fik jeg styr på min kalender og fik tilmeldt Blua :smiley:

1 Synes om

Håber at ryggen si’r ok…mangler en nullerput

2 Synes om

Hvornår lukker dyrlæge kontrollen? Har kigget alle vegne, men I skriver det ikke nogen steder? Ville altså være rart at vide om I lukker 8.30, 9.30 eller hvornår?
Og dertil, er der grus på udstillingen? Det plejer der at være, men er der også i år? Igen en oplysning jeg ikke kan finde?

Sent svar men jeg har fået at vide dyrlægekontrol er 8.30-9.30.
Og der skulle være grus.

Ja, jeg fik også svar fra Susanne H i morges på den mail jeg sendte igår :slight_smile:

Det har været en helt fantastisk dag i Galten. Hygge med dejlige mennesker, masser til misserne og lækker mad!

Vi var så heldige, at Otto for anden gang blev valgt til sødeste/bedste hankat :heart: Han charmerer også altid alt, hvad han har lært og er bare en dejlig dreng.

Hans kumpaner hyggede sig også. James var dog noget træt, da jeg tog billeder af dem sidst på dagen :tihi:

Rhys er altid parat til en gang nus mere!

12 Synes om

Tak for en hyggelig dag. Jeg har dom sædvanlig ikke fået taget nogle billeder, kun da vi kom hjem af de flotte præmier.
Blua blev nr. 2 bedste/sødeste hankastrat og så fik han prisen for den mest imponerende hale :tihi:

8 Synes om

Tusind tak for en super dejlig dag.
Jeg havde udstillingsdebutanten Milton med og han tog faktisk sin ilddåb meget bedre end forventet. Bare se her:

14 Synes om

Jeg er så glad for det, for jeg ser frem til at være der en gang du er der og se ham live

1 Synes om

Louis ligner dagen derpå med det blik :grin: