Hittekilling

Det er saftsuseme godt gået af dig og jeg håber virkelig de sidste overlever.

[quote=Kaja;220571]Puha , det må ha gjort meget ondt at miste de små :ked:
Jeg har haft mine 14 dage i morgen , jeg ville godt nok blive meget ulykkelig hvis der skete dem noget .
Men du har kæmpet en kamp for dem og heldigvis er der en tilbage :inlove:[/quote]

Det kan godt være, at jeg har misset noget i historien, men er der ikke 2 tilbage?
Den første hun fandt og så en svag en fra de sidste 2, som så er YRSA og er ved at vokse sig stærkere?

// Martin

[quote=alleos7;211111]Så fik vi tømt loftet håber vi…

Det blev til 3 yndige nuslinger…

den ene ret svag, men med lidt at spise, fik den det straks bedre…

De er søde.
Og de ligner hinanden helt og aldeles så man ikke kan kende forskel, men det lærer man vel.

Der er en dreng og en pige, og en jeg ikke er sikker på, men jeg tror dreng…[/quote]er det bare billedet eller er der noget galt med den lilles øje?:confused:

[quote=alleos7;211590]Så har dyrlægen kigget og stikket på/i mislingebørnerner.

Han siger de er fine.
Han siger han tror de er 3½ uge.
Han siger jeg godt må lade de andre misser være sammen med dem.

Og så vil han forøvrigt give vaccinationen af mine de store misser gratis fordi jeg er så sød.

Han er desværre gift,ellers havde jeg måske muttet ham lige midt på munden.

Nåjah, og så ville han være kat her i sit næste liv.

Måske fordi jeg kom indtil ham, og pillede 3 små killinger op fra BH´en.
Men jeg har fået at vide det er der det er bedst at “opbevare” dem.[/quote]
hehe jo mon ikke det var det han gerne vil opleve (mænd)

Jeg ville da også glo lidt, hvis der kom en kvinde og hev 3 mislinger ud af BH’en. :slight_smile:
Men de lå sikkert meget godt. :wink:

[QUOTE=DaneX;220626]Jeg ville da også glo lidt, hvis der kom en kvinde og hev 3 mislinger ud af BH’en. :slight_smile:
Men de lå sikkert meget godt. ;)[/QUOTE]

Glo bare - for det er det helt perfekte sted med den korrekte temperatur. Jeg kørte hjem fra dyrlæge en juleaften i en bil der ingen varme havde - der lå to små mislinger i Bh’en. Hyggeligt at mærke dem krable rundt - det betød liv:-)

Nu har jeg tudet færdig, så nu kan jeg fortælle at ALBERT ikke er her mere.

Han fik fred i eftermiddags.

Øv hvor er det hårdt, men han havde slet ikke lyst til at leve, så jeg måtte bide det i mig og sige farvel.

Gudskelov har YRSA det bare super, og er jo uden tvivl den mest nuttede missebajse i hele Europa.

Inderst inde vidste jeg måske nok at det var den vej det bar, men det var godt nok hårdt.

Nu tror jeg bare jeg vil gå i seng og hyle mig i søvn.

Øvs -kramer

Årh øv Dorte, det gør mig ondt :frowning:

:kram: