Nu nærmer udstillingen i grenå sig med hastige skridt…
Jeg er kommet i den uheldige situration at alle mine transportmuligheder er forsvundet, og jeg har desperat ringet rundt, men jeg kan ikke låne nogle bil…
Er der nogle der kender en venlig sjæl der muligvis vil give et lift til udstillingen i grenå, søndag d. 11?
Jeg bor i en by der hedder langå (8870), men jeg vil sagtens kunne tage til randers eller evt århus for at blive samlet op…
Det skal lige siges at jeg har en kat med der jo også fylder lidt…
Jeg betaler selvfølgelig benzin penge…
Ps… Jeg er hverken øksemorder eller har anden kriminel baggrund
Så kan jeg da lige skynde mig at sige at hvis der er nogen fra området mellem Randers og Grenå der kunne tænke sig at komme med i morgen lørdag, så har vi plads til i hvert fald en person og en eller to transportkasser.
[quote=birtheras;359662]Hvis du ikke har noget imod at køre bare ‘‘lidt’’ uden for område, så vil jeg da gerne med.
PS jeg er i Frankrig [/quote]
Jeg er ikke helt sikker på at jeg tør spørge min far som er lørdagens chauffør…med mindre selvfølgelig du hyrer ham til at tage turen i hans taxa - så tror jeg han ville være mere end villig :høhø:
Jeg er lige kommet hjem fra udstilling i grenå, og jeg må indrømme at jeg snart går i panik…
Jeg kan ikke få fat i mit lift til i morgen. Jeg håber på vi får fat i hinanden senere, men i tilfælde af det ikke sker, er der så nogle der vil barmhjertige sig med mig og ta mig med hvis jeg får fat i hende…
Haha, Kia - dagens redningsmand
Og hende der fik sceneshowet til at glide nemmere ved at melde sig til at spritte burene af mellem kategorierne - mange tak for det -thumbs