Hjælp "bur-bjørnene" i Korea

Jeg håber, at mange vil skrive under, så dette ufattelige dyrplageri kan blive stoppet.

Læs selv (der er ingen barske billeder på siden)

http://e-activist.com/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=24&ea.campaign.id=8260&ea.param.extras=Source:E-ActionBjoerneFarmeKoreaDK

Så har jeg skrevet under.
Det er simpelthen så synd.:ked:

Lad os håbe at det hjælper at mange skriver under, jeg tvivler bare.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;479014]Så har jeg skrevet under.
Det er simpelthen så synd.:ked:

Lad os håbe at det hjælper at mange skriver under, jeg tvivler bare.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Man kan jo kun håbe Lisbeth :kryds:

[quote=Coon Danica;479014]Så har jeg skrevet under.
Det er simpelthen så synd.:ked:

Lad os håbe at det hjælper at mange skriver under, jeg tvivler bare.
Hilsen Lisbeth[/quote]

:brist::brist:

Jeg tror desværre heller ikke at det hjælper noget som helst, Korea har vist større og alvorligere problemer end nødstedte bjørne.

:ked:

Så fik jeg læst lidt af artiklen - og det første, der sprang mig i øjnene - var dette :

Lige nu lever mindst 1.400 bjørne indespærret i små bure. Her sidder de indtil de er ti år gamle for så at blive slagtet for deres galde.

Industrien er helt lovlig.


:ked:

Så jeg tror desværre ikke, at det hjælper noget som helst med en masse underskrifter - det er åbenbart en gammelt kulturel måde at bruge dyrene på.

:ked:

Trist… meget trist - men der er mange af den slags kulturelle ting med dyr i andre verdensdele - som vi ikke kan gøre noge ved, uanset hvor mange underskrifter der samles.

:ked:

Nu er den Sydkoreanske regeringen jo selv igang med at kigge på sagen så man kan da håbe at mange underskrifter fra rundt omkring i verden kan være med til at overbevise dem.
Jeg har i hvert fald skrevet under og fårt hele familien til at skrive under.

Hvis alle bare satte sig ned og sagde at det ikke nyttede
noget, ville der ikke blive udrettet noget som helst og det
ville da være synd og skam!

Jeg har skrevet under.