Kan ikke skrive det nok steder, så håber det er ok, at jeg også poster det herinde.
Mine forældre havde igår aftes brænd i deres carport, alt postyret med brandbil, politibiler og naboer, har medført at vores alle sammens elskede Sille er løbet sin vej. Hun er ikke set siden.
Mine forældre og mine søskende har været ud adskillinge gange, og det samme har en masse af deres naboer samt deres venner. Men hun er ikke fundet endnu. Hun har altså været udenfor hele dagen i denne hede, og jeg er så nervøs for vores elskede Sille.
Sille blev slået og sparket som hvalp. Derfor er hun altså ikke alt for tryg ved fremmede, og sikkert slet ikke efter det chok hun fik i går.
Vi vil bare gerne have hende hjem igen. Så please jer der bor i Holstebro / Mejrup, hvis i ser hende, så kontakt endelig mig på 25 33 43 24, så sender jeg nogle ud der kender hende med det samme.
Hun er blanding mellem Gammel Dansk Hønsehund og labrador, men som det ses nedenfor, ligner hun en Gammel Dansk Hønsehund.
Hold øjnene åbne, vi savner hende alle, og er så nervøs for hvordan hun har det efter et helt døgn ude i denne varme, uden hendes trygge omgivelser!!!
Hun er stukket af, hjemme fra mine forældre, som bor i Mejrup. En by der ligger lige udenfor Holstebro, når du kører mod Viborg.
Jeg tror ikke umiddelbart, at hun er løbet ind til byen, men alle øjne vil hjælpe. Og man ved jo aldrig hvordan en skræmt hund vil reagere, så måske hun er løbet til byen. Hun har aldrig været omkring sortestien, men din mor må meget gerne kigge, når hun er ude at gå.
Vi er glade for alt den hjælp vi kan få. Jeg sidder desværre bare strandet i Århus, og har ikke mulighed for at hjælpe med at lede. Så jeg må hjælpe med at skrive det adskillinge steder på nettet istedet!
Ring til politiet i området og forklar dem sagen.
Ring også til dyrlægerne og efterlys hende på www.dyrenesbeskyttelse.dk www.gipote.dk og www.dyrenettet.dk.
Politiet var ude ved mine forældre igår, i forbindelse med brandet. Så det blev “meldt” der, og min mor har snakket med dem igen i dag. Desværre bare uden nyt.
De dyrlæger der er i nærheden, har alle Sille registreret, så de vil hurtig kunne finde tilbage til mine forældre, ved at scanne chippen.
Har en annonce på dyrenesbeskyttelse, og nu vil jeg lave til de andre to.
Tak. Føler mig totalt magtesløst. Sille er bare noget helt specielt, for alle der kender hende.