Hjælp en transkønnet

Jeg citerer lige fra et andet forum:

Jeg ved at dette sikkert er en voldsomt diskuteret sag og nogle vil sikkert køre hetz på mig over at støtte dette.
Jeg vil starte med at sige at jeg går ind for naturlige kroppe. Sådan som de nu engang ser ud. “Start a revolution - stop hating your body!”
Men hvordan ville i monstro ha’ det, hvis i ikke bare følte, men viste i var blevet født i den forkerte krop, og så oveni købet med en masse mangler?

Min søde veninde Malene står i præcis den situation!

Derfor vil jeg vedhæfte dette fra Copenhagen Prides facebook side:

[I]"Hej allesammen,
Hér på Pride-kontoret er vi simpelthen så forargede over baren ”Kostbar” her i København og deres seneste reklamestunt.

De har på deres facebookside udlovet et par silikonebryster til den, der får flest likes. Her havde de så forestillet sig en masse 19-22 årige modelpiger med pæne, men ikke så store bryster, der ville lægge mere eller mindre nøgne billeder af sig selv ind til stor glæde for et jævnaldrende mandligt publikum. Disse piger er der selvfølgelig mange af, men til min store glæde gjorde en skøn person mig opmærksom på, at der faktisk er flere transkønnede, der også stiller op i konkurrencen, og en af dem, Malene, stod faktisk til at vinde! Det kunne Kostbar jo ikke have siddende på sig, så de valgte at slette hendes 900 stemmer under et urimeligt påskud og flytte konkurrencen til deres hjemmeside. Nu er Malene så fra en superflot 2. plads, flyttet til bunden af billedelisten og kæmper hårdt.

Vil I ikke nok være søde at gå ind og stemme på hende og få andre til at gøre det? Vi trænger til et opgør med alle de stereotype ideer om skønhed, køn og livskvalitet! " [/I]

Vejledning:

Det eneste det kræver er 2 min. af din tid og at du ejer en facebookprofil.
Du gør således:
Gå ind på http://www.kostbar.dk
Connect din facebook profil med kostbar. Den går automatisk tilbage til kostbars hjemmeside.
Tryk på ‘Konkurrence’ til venstre i deres menu. Scroll næsten helt ned i bunden og like Malenes billede!

(Malene ser således ud:)

Jeg ønsker hverken debat om transkønnede eller konkurrencen, omend folk selvfølgelig skal være velkomne til at skrive hvad de vil. :slight_smile:
Der er i øvrigt også en anden transkønnet med i konkurrencen. Og skal man endelig lave om på en kvindekrop, er der da sikkert også nogle af de andre der er værdige kandidater.
Men pt. fører Malene, og jeg synes virkelig hun fortjener at vinde!

Så stem gerne og del endelig budskabet. :slight_smile:

stemt! naturligvis! :slight_smile:

Stemt!!

Stemt… Og hvor jeg dog harmes over at man i det 21. århundrede stadig er så fattesvag overfor “anderledes” mennesker…

Må man dele den på sin facebook side tror du???

Stemt :slight_smile:

så er der stemt :slight_smile:

[QUOTE=baremig;808540]Stemt… Og hvor jeg dog harmes over at man i det 21. århundrede stadig er så fattesvag overfor “anderledes” mennesker…

Må man dele den på sin facebook side tror du???[/QUOTE]

Det må man i hvert fald. :slight_smile:

Stemt

Stemt!

Så er der også stemt herfra :slight_smile:

Hvor er I søde allesammen!

Hvis det ikke fremgik af mit indlæg, så kender jeg altså slet ikke Malene.
Men hvis hun vinder de bryster, er det bare SÅ fedt, på flere måder.

så er der stemt, og jeg kan se hun fører stort :slight_smile:

Så har jeg stemt. Håber Malene får sit ønske opfyldt.

Pinligt fra deres side at slette stemmer… Stemt selvfølgelig :slight_smile:

Jeg ville VANVITTIGT gerne stemme… men jeg kan slet ikke finde Malene på siden?? Kan kun finde en Malene Dardecker som SLET ikke ligner billedet herover??!

Du skal et godt stykke ned på siden, og hvis du har en scroll for neden skal du køre helt ud til højre. Hun ligger som en af de nederste

Jeg brugte søgefunktionen til at finde “Malene”… og det hjalp ikke? :frowning:

Nå… jeg tror måske siden ikke havde loadet rigtigt før. Nu var hun der i al fald og jeg har selvfølgelig stemt!

Det er ækelt at de kan finde på at slette hende…

den er også delt på min facebook - med en stemme til malene!!

jeg har også stemt - selvfølgelig skal hun ha de bryster!!