HJÆLP fra hundefolket

Jeg har fået et spørgsmål til I hundemennesker…findes der en pendent til pawped…
Problemet er jeg sidder og har biblioteksvagten og vi har ryygende travlt.
Jeg får et spørgsmål der går på videnskabelig dokumentation på HD ved hund
Det er en næsten færdiguddannet veterinærsygeplejerske der spørger og jeg vil jo gerne hjælpe hende alt jeg kan.
Jeg har fundet 3 bøger om hd og hundeanatomi og har desuden bestilt 2 bøger i vejle og herning.
MEN…så var det jeg tænkte. Her sidder med garanti en del der lige kan ryste en masse viden og dokumentation ud af ærmet…så lige :fløjte:
Jeg vil imorgen når jeg ikke har travlt finde mere…men har simpelthen for travlt lige idag.
Tråden må gerne flyttes til hundetråden…men jeg kan ikke skrive i den, da den ikke findes ved mit login…tilsyneladende:øhmm:

Nej det gør der egentlig ikke…
DKK har HundeWeb, hvor samtlige racers testresultater føres ind, men dette er udelukkende et arbejdsredskab for opdrættere… og jeg tvivler på at en “almindelig” vet.sygeplejerske kan få adgang til den database med mindre da der kan fremvises et anerkendt forskningsprojekt.

Men bed hende evt om at ringe til DKK… de er både venlig og hjælpsomme :slight_smile:

Engang kunne alle gå ind på hundeweb og kigge - i dag er det lukket. Du skal have en opdrætter til at gå derind for dig.