Hjælp fra nfo opdrætter

Hej.
[LEFT]Jeg er forholds ny nfo opdrætter og kunne nogle gange godt bruge lidt hjælp og gode råd fra en erfaren opdrætter af nfo, så jeg tænkte på om der var en/ nogen som kunne tænke sig at være min hjælper en gang imellem hvis jeg har behov for det.:slight_smile:
Hilsen karin[/LEFT]

Jeg vil da gerne hjælpe dig :slight_smile:

Jeg er selv forholdsvis ny (lidt over 2 år) men er ikke bleg for at sende dig videre til mere erfarne, hvis du stiller mig et spørgsmål jeg ikke kan svare på :slight_smile:

Hvis du er medlem af Felis Danica, synes jeg du skal melde dig til mentorordningen :slight_smile:

Mentorrådet kan kontaktes på: [email protected]

[quote=Vivi_Fletcher;324858]Hvis du er medlem af Felis Danica, synes jeg du skal melde dig til mentorordningen :slight_smile:

Mentorrådet kan kontaktes på: [email protected][/quote]

Jeg mener også man får tildelt en i ens nærområde derigennem, og jeg så lige at du kommer fra Haderslev. :ok:

Jeg tænkte på den opdrætter du har fået dine katte fra. Kunne h*n ikke også hjælpe dig lidt på vej :?

Men det er dejligt at se, at du søger hjælp. Opdræt er meget mere end blot killinger :inlove:

Mange tak for svar. og jo jeg kan godt kontakte den ene avler jeg har købt ved men nogle gange kunne det bare være rart at kende lidt flere avler og der ved høre deres mening eller erfaring som kun fra en avler.
Mange tak Annie for tilbud om hjælp, det vil jeg gerne tage imod og nej jeg er desværre ikke medlem af Felis danica

Karin B - Er det så TICA du er medlem af, eller? :slight_smile:

Edit: Ah, Annie svarede at du er under katteklubben (og derigennem FD og FIFé)

Hej Karin

Jeg kan se på din hjemmeside at du er medlem af Katteklubben, og så er du også automatisk medlem af Felis Danica :slight_smile:

[quote=karin b;324865]Mange tak for svar. og jo jeg kan godt kontakte den ene avler jeg har købt ved men nogle gange kunne det bare være rart at kende lidt flere avler og der ved høre deres mening eller erfaring som kun fra en avler.
Mange tak Annie for tilbud om hjælp, det vil jeg gerne tage imod og nej jeg er desværre ikke medlem af Felis danica[/quote]

felis danica er vores hovedorganisation… er du ikke medlem af en af hoved-klubberne…

[quote=karin b;324865]Mange tak for svar. og jo jeg kan godt kontakte den ene avler jeg har købt ved men nogle gange kunne det bare være rart at kende lidt flere avler og der ved høre deres mening eller erfaring som kun fra en avler.
Mange tak Annie for tilbud om hjælp, det vil jeg gerne tage imod og nej jeg er desværre ikke medlem af Felis danica[/quote]

Hvor registerer du henne? TICA? CFA?

nå… se der var noget jeg ikke viste :slight_smile: jeg troede at man skulle være direkte medlem af felis danica for at få hjælp. jeg er da medlem af katteklubben…

Det er de 4 hovedklubber, der er medlem af Felis Danica, så jeg formulerede mig nok ikke helt korrekt i tidligere indlæg :slight_smile:

Jeg synes du skal tage kontakt til Mentorrådet. De vil så give dig kontakt til nogle erfarne opdrættere, der har lyst til at hjælpe de nye igang. Man får tildelt mere end 1 mentor, så man netop får lidt flere indgangsvinkler til de ting, der kommer op - og det tror jeg er en fordel.

det lyder som en god ide. det vil jeg prøve. mange tak for hjælpen

Hvor søger man som opdrætter sit stamnavn? Er det ikke hos FD selv?

Undskyld spam, men undrede mig bare lidt, da dette ikke er noget jeg ved.

MVH

[quote=lenschow;324881]Hvor søger man som opdrætter sit stamnavn? Er det ikke hos FD selv?

Undskyld spam, men undrede mig bare lidt, da dette ikke er noget jeg ved.

MVH[/quote]

Nej, alt foregår gennem klubberne.