… og jeg er bare ikke god i et køkken, det interesserer mig ikke det mindste.
2 ændre - store. en person siger 4 timer ved (jeg kan ikke husk antal grader) en anden person siger 2 timer med brystet ned og så vend om og derefter 4 timer ved 120 grader.
Hvad er bedst ?? og langtidssteger I ?? Jeg syntes 6 timer er meget.
Gnid dem i groft salt og lad dem stå i ca 20 -30 min (når fyldet er kommet i jeg plejer at tage en kødnål og lukker til hvor fyldet er kommet ind) jeg ligger dem på en rist og har en bradepande nede under som jeg fylder vand i og gør løbende under stegning. Jeg steger på 140 grader varm luft og det kan svinge meget med tiden men melle 2 og 4 timer du kan se med låret når den falder af når du trykker ned så er den færdig. Jeg klipper anden i de stykker som jeg skal bruge og ligger på en bradpande. Pensler dem med skyen og luner det ved samme grader som jeg har stegt.
Quanti´s, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else’s post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
[QUOTE=Quanti´s;757975]ØHHH dette kommer frem hvis man prøver linkene:
Quanti´s, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else’s post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.[/QUOTE]
??? øhh det er bare tråde fra madforummet - i kan finde dem der hvis mine links ikke virker… aner ikke hvorfor
Tilberedning af and - del 1 - klargøring
Tilberedning af and - del 2 - partering/servering
de ligger i De kattegales bedste opskrifter og køkkentips
er du medlem af den gruppe Lene ? ellers kan det være derfor - det er postet i en af de frivillige grupper