[quote=birtheras;292830]Jeg er nået dertil hvor jeg giver penge. Så bestemmer de selv hvad de skal bruges til og der er ingen sure miner og heller ikke gaver der blot bliver smidt i et hjørne
Jeg finder så på en sjov måde at pakke dem ind på så det ikke er gennemskueligt fra starten af :høhø:[/quote]
Jeg giver også penge til fødselsdage nogen gange… f.eks. en hundrede-krone-seddel i hvert brød i en pakke med pita.
Eller et par sedler i en pose med 2 kilo mel.
Det bliver modtaget med glæde.
:høhø::høhø:
Men til jul giver jeg aldrig penge, der synes jeg at der skal ligge pakker under træet.
[quote=birtheras;292830]Jeg er nået dertil hvor jeg giver penge. Så bestemmer de selv hvad de skal bruges til og der er ingen sure miner og heller ikke gaver der blot bliver smidt i et hjørne
Jeg finder så på en sjov måde at pakke dem ind på så det ikke er gennemskueligt fra starten af :høhø:[/quote]
er det ikke lidt synd at gi en 6 årig dreng penge.
jeg ved fra da jeg var knejt, der var ikke noget bedre end at pakke gaver ud og så lege med det hele julen osv.
de gange jeg har fået penge har jeg været helt rundt på gulvet over ikke at kunne få lov at købe noget før nogle dage efter.
[quote=Johnny;292840]er det ikke lidt synd at gi en 6 årig dreng penge.
jeg ved fra da jeg var knejt, der var ikke noget bedre end at pakke gaver ud og så lege med det hele julen osv.
de gange jeg har fået penge har jeg været helt rundt på gulvet over ikke at kunne få lov at købe noget før nogle dage efter.[/quote]
Mit barnebarn ELSKER at få penge - og det har han gjort i mange år - for som han siger :
Når jeg bliver stor, vil jeg være millionær - og så skal man starte tidligt
-LOL
Hver en krone, han får i lommepenge, til jul og fødselsdage bliver troligt båret hen på banken - for der får man nemlig renter - og de er helt GRATIS !!!
[quote=skeem;292783]Jeg ville helt klart sige tøj for det kan de altid bruge … De vokser som ukrudt sådan nogen . Man kan gå i H og M der kan man få meget for pengene .
vi har 8 børn vi skal give gave jeg kører der ind man får meget for pengene , så de for alle tøj.[/quote]
Jeg synes personligt at det er et rigtig godt forslag. Jeg har altid selv fået alt mulig praktisk som barn. Men da han forældre er sådan nogen der køber dyrt tøj til deres børn så tror jeg ikke jeg vil gi ham det.
[quote=Johnny;292840]er det ikke lidt synd at gi en 6 årig dreng penge.
de gange jeg har fået penge har jeg været helt rundt på gulvet over ikke at kunne få lov at købe noget før nogle dage efter.[/quote]
Jeg vil helst gi ham en gave, mest fordi jeg allerede har en rigtig god idé til hvad hans storesøster skal ha og så synes jeg der skal være en gave til dem begge to:)
Hvis det var en fødselsdag kunne jeg sagtens finde på at give ham penge.
Nu har jeg jo selv drenge børn, så vil sige at i år går man ikke fejl, hvis man køber et eller andet med Bakugan:thumbup:, og der findes ting med det, i alle prisklasser helt ned til 20-30kr og opefter…
Sådan er det jo tit med de tegnefilm der hitter, det samme var det førhen med pokemon osv…
hvad med en oplevelse - når nu han tydeligvis har rigeligt legetøj - og sådan en kvalitetstids oplevelse. en pose spaghettier til at fodre bambier med i dyrehaven. en paletkniv til når i skal bage pandekager, et billede af den tegnefilm i skal se mens i spiser hjemmelavet pizza som i har hjulpedes med at lave. en snor med en klemme og et billede af en krabbe, så i er klar til at tage på havnen og fiske krabber ( husk en spand og noget til at åbne muslingerne med hvis du er for sart til at knuse dem med en sten)
jeg kunne blive ved s alene tid med voksne er et hit og en mangelvare i dagens danmark !!!
[quote=Vibeke J;292910]Nu har jeg jo selv drenge børn, så vil sige at i år går man ikke fejl, hvis man køber et eller andet med Bakugan:thumbup:, og der findes ting med det, i alle prisklasser helt ned til 20-30kr og opefter…
Sådan er det jo tit med de tegnefilm der hitter, det samme var det førhen med pokemon osv…
Håber du kan bruge det til noget :)[/quote]
Det lyder som en god ide, tror lig jeg prøver at se hvad der kommer frem hvis jeg google på Bakugan