Hjælp/julegave

Håber der er nogen som kan hjælp mig.

Min mand har en nevø som vi giver julegave hvert år. Nu er han 6 år men hvad kan man dog gi ham, han er sådan en der har alt.

Er der nogen der har en god idé. Det må helst ikke være alt for dyrt da vi har lidt starm økonomi. Vi plejer at holde det omkring 100 kr men det er alså svært:S

:inlove::inlove:

Næste gang i ser hinanden, så ha’ Fætter BR’s katalog ved hånden - så kan I sidde og se i det sammen - så får du nok et par ideer ?

:?

Kommer jo også lidt an på hvad han interessere sig for. Man kan sagtens få forskellige spil i den prisklasse. Eller modelervoks, hvis han er til den slags. Eller måske noget med rollespil, hvis han er vild med det. Der er også gode gammeldags bøger, som man sjældent går fejl af. Så har forældrene en god mulighed for at få en hyggestund med at læse højt for ham.

Næste gang i ser hinanden, så ha’ Fætter BR’s katalog ved hånden - så kan I sidde og se i det sammen - så får du nok et par ideer ?

:?[/quote]

Det er et rigtig godt forslag, problemet er bare at vi ikke ser ham inden jul.
Jeg tænkte at hvis der var andre der skulle gi gaver til drenge i hans alder så kunne det være at jeg kunne få nogen forslag:)

En pruttepude til 30 kr er altid et stort hit blandt mindreårige drenge :smiley:

Jeg ville helt klart sige tøj for det kan de altid bruge … De vokser som ukrudt sådan nogen . Man kan gå i H og M der kan man få meget for pengene .
vi har 8 børn vi skal give gave jeg kører der ind man får meget for pengene , så de for alle tøj.

Drengebørn hader tøj!
I hvert fald dem jeg kender.

:ok::ok::ok::ok:

Ja… det har du ret i.

Og en lommelygte har både min søn og barnebarn ALTID været meget glade for.

:inlove:

Det er jeg så ikke enig med dig … To af de drenge som jeg skal give gave de går i 0 klasse og 3 klasse … som de siger vi ønsker os sej tøj . og det har de altid gjort og hvis man så giver dem voks til håret så er det endnu mere et hit

BJeg plejer at købe lidt kalendergaver til barnebarnet - nu børnebørn.[/B]

B:hjerte::hjerte:[/B]

BOg jeg begik en fejl - jeg havde fundet de sejeste sorte strømper med Batman på - barnebarnet var 3 år dengang.[/B]

BHan blev SÅ skuffet, at han smed dem fra sig og begyndte at græde…så jeg er enig - tøj til lidt større børn er ikke et hit.[/B]

B:inlove:[/B]

BSå skulle det måske være sådan en sort pyjamas med det der selvlysende skelet på - det kunne måske være et hit ?[/B]

B:)[/B]

Børn er jo forskellige, så det kan da sagtens være, at dem du kender, kan lide at få tøj :slight_smile:

Min knægt gider ikke ha’ tøj, hans fætre har også altid hadet det. Til gengæld har alle pigerne altid elsket at få tøj.

Men på pakkekalenderen får Lasse nu altså også tøj - uanset om han synes om det eller ej :høhø:

har lyst til og skrive en bemærkning men må heller holde min mund…

:uha:

Er det SÅ slemt ???

Spyt da bare ud - jeg er ikke sart, så hvis det er til mig så HIT MED DET …

:tihi:

Er det SÅ slemt ???

Spyt da bare ud - jeg er ikke sart, så hvis det er til mig så HIT MED DET …

:tihi:[/quote]

Det kan gøre mig noget muggen børn der tuder og gaver og skaber sig over dem … Syntes de skal lærer taknemlighed og at de er givet med hjerte gaven.
Jeg har sammen med min x holdt jul med sådan en unge det var meget tæt på jeg kørte hjem og sagde det også til familie hvad det lignet den måde at opfører sig på .

[quote=Ulla;292739]Håber der er nogen som kan hjælp mig.

Min mand har en nevø som vi giver julegave hvert år. Nu er han 6 år men hvad kan man dog gi ham, han er sådan en der har alt.

Er der nogen der har en god idé. Det må helst ikke være alt for dyrt da vi har lidt starm økonomi. Vi plejer at holde det omkring 100 kr men det er alså svært:S[/quote]
i vores lokale netto har de netop haft sådan nogle rigtig fede fjernstyrede biler til 99 kr. dvs det er et sæt med 2 biler med 2 remotes så man ka kører mod hinanden. vi har købt et sæt til mine nevøer som de får som en slags dele-gave.
de får selvfølgelig en gave hver osse.
jeg ved det vil gøre lykke, de er 5 og 7 år

[quote=skeem;292806]Det kan gøre mig noget muggen børn der tuder og gaver og skaber sig over dem … Syntes de skal lærer taknemlighed og at de er givet med hjerte gaven.
Jeg har sammen med min x holdt jul med sådan en unge det var meget tæt på jeg kørte hjem og sagde det også til familie hvad det lignet den måde at opfører sig på .[/quote]

:inlove::inlove:

Jeg er såmænd enig med dig… men nu blev jeg bare lidt blød om hjertet, fordi han er farmors lille skat.

:hjerte:

Jeg er såmænd enig med dig… men nu blev jeg bare lidt blød om hjertet, fordi han er farmors lille skat.

:hjerte:[/quote]

Ja der er vi så forskellige … jeg ville havde sagt en kommentar eller to

Det ville jeg ikke. :hjerte:

Jeg har ganske vist ingen børnebørn;
men man skal aldrig kritisere andres børn eller børnebørn.
Med mindre man vil have ørerne i maskinen.

Nogle gange skal man blot tie og ikke tale…
Selvom det kan være svært. :hjerte:

[quote=Mona Jensen;292825]Det ville jeg ikke. :hjerte:

Jeg har ganske vist ingen børnebørn;
men man skal aldrig kritisere andres børn eller børnebørn.
Med mindre man vil have ørerne i maskinen.

Nogle gange skal man blot tie og ikke tale…
Selvom det kan være svært. :hjerte:[/quote]

:tak:

Ja, det kan være farligt - men nu opfordrede jeg selv til det…

:inlove:

Jeg er nået dertil hvor jeg giver penge. Så bestemmer de selv hvad de skal bruges til og der er ingen sure miner og heller ikke gaver der blot bliver smidt i et hjørne :slight_smile:

Jeg finder så på en sjov måde at pakke dem ind på så det ikke er gennemskueligt fra starten af :høhø: