Hjælp - link til stofshop

Hilfe :tihi:

Efter min computers sidste hjerneblødning, mistede jeg alle mine foretrukne i Explorer, deriblandt et link jeg havde fundet herinde til en online stofshop. Det eneste jeg kan huske er at priserne vist nok blev angivet i Euro, at der var et utroligt udvalg af ensfarvet satin i flere kvaliteter og at det var helt usandsynligt billigt. Og jeg kan simpelthen ikke få søgt mig frem til det via søgefunktionen herinde.

Nogen der aner hvilken shop jeg snakker om og kan smide et link? Jeg vil være dybt taknemmelig :thumbup:

Jeg husker jeg smed nogle link til stoffer i tyskland, desværre har jeg fået ny putter og har ikke mine gamle fortrukner mere.

den her måske?

Jeg har ikke så mange links til stofbutikker som jeg troede… :gruble:

Men der er 2…

Og så den jeg ser som den vigtigste :

På Etsy kan man finde næsten alt… :tihi: Også alle de ting man bare ikke har råd til. :ups:
Men jeg har fundet flere sider med stof der har katte på… :hjerte:
Hvad siger du til hvide katte som havfruer, bla? :wink:
http://www.etsy.com/shop/FabricAndTreasures?section_id=11437139&page=1

Du skal bare huske at søge på engelsk. Og valutaen kan sættes som man lyster.

Og det var lige præcis den jeg ledte efter…hvordan kunne jeg da glemme det navn? :wink:

Du har for øvrigt ret med Etsy - man kan finde næsten alt og det er så hyggeligt at sidde og klikke rundt på siderne og blive inspireret.

[QUOTE=Gizzemissen;1013666]Og det var lige præcis den jeg ledte efter…hvordan kunne jeg da glemme det navn? :wink:

Du har for øvrigt ret med Etsy - man kan finde næsten alt og det er så hyggeligt at sidde og klikke rundt på siderne og blive inspireret.[/QUOTE]

Det ved jeg ikke… :tihi:

Ja, jeg æææælsker Etsy, men det gør min pengepung ikke… :yikes: