Hjælp! Mærkelig konto overførelse?

Jeg står og skal handle idag, også siger mit kort afvist… Og jeg tænker HMM

Da jeg kommer hjem opdager jeg at der er overført 1200 til et konto nr. jeg ikke kender?
Det er overført idag, jeg har ikke været PÅ idag :confused:

Hvad gør man ?

Har lige været igennem det sammen, du får straks lukket dit kort og så ringer du i morgen i din bank. Så skal de nok hjælpe dig ved at guide hvordan du gør

Jeg har LIGE fået nyt kort igen :frowning: efter det forsvandt

Ja men de kan fuske med oplysninger sådan set alle steder. Claus kort var luret ved en sparnord hæveautomat

Hvis dit kort har været forsvundet, er det nok derfor der nu forsvinder penge fra din konto. Gør som Gitte har beskrevet. Se at få det lukket

Hvis der er overført et beløb til en konto, er det ikke kortet som er misbrugt, men selve kontooplysningerne. Det hjælper så ikke at spærre kortet.

I morgen skal du henvende dig til din bank for at få yderligere oplysninger om hvorledes overførslen er foretaget. Måske har din bank døgnåbent (mener de store banken har åben for telefonbanken hele døgnet)
Banken kan se mere end du kan og måske spore selveoverførslen. Samtidig kan du gøre indsigelse for trækket på kontoen.

En bankoverførsel kan normalt kun ske via netbank med din nemid. Mener du skrev at det var hee din pung som du mistede. heri lå sikkert et sygesikringskort med dit cpr.nr. og måske også et nøglekort. Udfra dit kort kender tyven din bank, og kn forsøge at logge på. Han skal nu blot gætte dit kodeord.
Dette burde selvfølgelig kunne stoppe ham, men jeg ved ikke om der er en mulighed for at hacke adgangen så man kan komme udenom kodeordet.

Jeg har ringet til deres online support. Hun har noteret min udsagn, men jeg skal kontakte min afdeling, da det er en overførelse og det er dem som skal ind og rode.

Så må jeg se… i guess.

:kryds: Håber du hurtig får løst dette for uh ha der er intet værre end når man ser der er forsvundet penge på kortet (som man ikke selv har brugt)…