Hjælp med brev fra zooplus.de

Zooplus.de havde på et tidspunkt et tilbud, jeg gerne ville benytte mig af - og jeg betalte gerne fragt for det…

Idag modtager jeg dette brev, som jeg ikke helt forstår - er der nogen herinde der er mere ferm til tysk end mig:? Jeg kan forstå, jeg ikke får min bestilling - men jeg kan ikke helt forstå hvorfor:? Som sagt, betaler jeg hellere end gerne portoen.

Sehr geehrte Frau Baird,

vielen Dank für Ihre Bestellung 31016081 vom 16.06.2013.

Wir bedauern sehr, dass wir den von Ihnen bestellten Artikel - 360464.0 Limited Edition: 16-teiliges Futter-Paket für Katzen- 16-teilig- derzeit nicht nach Dänemark liefern können und aus diesem Grund Ihre Bestellung stornieren mussten.

Aus logistischen Gründen ist es uns leider nicht immer möglich, jeden Artikel, den wir in unserem zooplus.de-Sortiment anbieten, auch international zu versenden.

Gerne können Sie Ihre Bestellung auch bequem direkt in dem für Ihr Lieferland zutreffenden zooplus-Online-Shop aufgeben.

Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Service-Team

Tel: +44 1234 430 366 (Mon-Fri 8:00-17:00 hr [GMT]; 9:00-18:00 hr [CET])
Fax: +44 1234 430 367
Support : zooplus.co.uk

Company registered in: München, Amtsgericht München, HRB 125080
CEO: Dr. Cornelius Patt
Executive Board: Andrea Skersies, Florian Seubert
Chairman of the Supervisory Board: Michael Rohowski

De skriver at de af logistiske ikke kan sende den til dig og at du kan bestille gennem zooplus.dk…

Tak:tak: Dvs ingen danskere kan nogensinde mere kan købe gennem zooplus.de:? For jeg er næppe den eneste i DK, som logistikken halter for…

Jeg fik i går leveret en portion foder og Golden Grey master fra zooplus.de…det stod udenfor min hoveddør, da jeg kom hjem…jeg bestilte søndag aften :slight_smile:

Nej, det er IKKE det der står. Der står at NOGLE gange kan logistikken ikke hænge sammen med visse tilbud. :slight_smile:
VH
Susanne

Prøv at skrive en mail til dem på engelsk. Der står kun noget om din specifikke bestilling.

Det er nu kun den ene vare de ikke kan levere, en 16 dele foder pakke

Som jeg læser det, kan man godt bestille det, men det er bare ikke altid det logistisk set kan lade sig gøre:)

Ja, det er den eneste vare, jeg har bestilt - faktisk har jeg bestilt to af disse pakker.

Nå, men jeg undværer da den bestilling…

Dejligt at forstå, at det kun er denne specifikke bestilling, der er problemer med, for det ville da være ærgreligt ikke at benytte zooplus.de mere.

Jeg har også prøvet ikke at kunne modtage ting fra .de siden. - Må indrømme jeg ikke helt forstår hvorfor, når det er at finde på deres side…

jeg ved at der er flere artikler de ikke levere ud over til Tyskland, Østrig, Schweiz, bla alt det de har til heste.

men det plejer at stå under varen, i beskrivelsen

Jeg var ude for det samme med en bestemt vare for et par uger siden. Men jeg tror nu mere det er fordi varen er udsolgt - da jeg ville finde den samme på .dk eller .co.uk var den udsolgt begge steder.