Hjælp mig lige med at teste til æøå fejlen i IE

kan i ikke alle sammen finde den tråd i OT der hedder “testing - please ignore - ÆØÅ”

og så tryk på den fra jeres respektive browsere…

de fleste af jer vil få en fejl - men ideen er at i skal få fejl - for måske kan jeg se i logfilerne hvad det er der går galt…

og i må meget gerne gøre det flere gange… fra forskellige browsere :slight_smile:

:tak:

Jeg får ingen fejl.
Har Chrome :slight_smile:

Har IE og fejl som forventet :slight_smile:

Jeg har også fejl i IE

takker :slight_smile: det vigtige er at jeg kan se hvem der får fejl

så er der større chance for at pinpointe problmet :slight_smile:

:tak:

PS: er i ikke søde at skrive på engelsk i den tråd hvis i svarer - så kan min supporter læse hvad i skriver :slight_smile:

Skal vi skrive i den anden tråd, eller her?

hvis i skriver i den anden tråd :slight_smile: pt er chrome og safari på listen over dem der ikke har problemer :slight_smile:

Det er fordi det er den testtråd min supporter bruger og hvis han skal have nogen glæde af eventuelle svar skal de være ppå engelsk :slight_smile:

det er ikke fordi det er nødvendigt at svare for jeg får de data jeg skal bruge såsnart i klikker :slight_smile:

Super :ok:

Skrev tidligere der ingen problemer var, det er nu tilbage til at jeg nægtes adgang :slight_smile:

Hvis der er lille æøå i Trådoverskriften virker IE9 fint her ligenu.
Vil du have den info med over i den anden test tråd Gitze?
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;978773]Hvis der er lille æøå i Trådoverskriften virker IE9 fint her ligenu.
Vil du have den info med over i den anden test tråd Gitze?
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

nej det er fint :wink: det er store ÆØÅ der lader til at være problemet

Det er altså underligt. Jeg forsøgte i går fra arbejde med IE 8, og nu har jeg lige prøvet her med IE 9, både 32- og 64bit versionerne. Og jeg kan sagtens åbne tråden. Hvorfor er det dog ikke ALLE med f.eks. IE 9 der har problemet? :gruble: det gi¨’r jo ikke mening…

Jeg kan ikke finde den tråd du henviser til…æøå ÆØÅ…jeg bruger Firefox. Jeg er sååå glad for at have slettet Chrome med revo…hader Crome :slight_smile:

Trekkie har du åbnet tråden via det lille ikon nyeste indlæg eller selve Tråd overskriften?
Mvh
Yvonne

øh faktisk kopierede jeg bare linket og åbnede det i alle browserne. Det burde jo være det samme. Men nu prøver jeg da lige på den anden måde så :slight_smile:

Hm interessant. Hvis jeg klikker mig igennem til det kan jeg heller ikke åbne linket med IE 9. Men i går kunne jeg altså med IE 8, på arbejde… :gruble:

der er ikke konsistens i det i åbner med hhv link, ikon og kopiere… hvis den er “tolket” - dvs fyldt af %tegn og den slags - så kan den åbnes…

hvis den er friendly URL med ÆØÅ - så kan den ikke

Det er åbenbart tråde hvor bogstaverne æøå indgår skrevet “med stort” at man ikke kan åbne dem i IE

Den anden testtråd kan jeg ikke åbne og et par stykker mere, men denne her kunne jeg godt

Edit…nå, det er det med at læse alle indlæg først :S

Kan se nu, at andre har fundet ud af det sammen