[QUOTE=StinePigen;630180]Ej hvad er det jeg har bildt dig ind Jeg er ude ved min mor nu, og skulle da lige dobbelttjekke kradsetræet: der ér hul i træpladen så der er den der hængekøje-effekt som du efterlyser (det er Harald Nyborg modellen
)
Det må du undskylde, var helt sikker på at den var fast - men jeg huskede forkert :)[/QUOTE]
Det er helt i orden, tak fordi du rettede fejlen
Kan melde tilbage, at der ikke var bid hos zooshop. Det var heller ikke nogen hylde med det der hul i. Har skrevet til zooplus for at høre, om de har flere platforme, der er lavet sådan med henvisning til det træ, Barky nævner her i tråden. Både for at høre, om platformen stadig er den samme til det træ og for at høre, om de har andre træer, der sidder sådan nogle platforme på, hvis vi skulle gøre det samme og selv lave et ud fra et større. Man kan jo være uheldig, at de har lavet platformen til en solid en i mellemtiden. Der er selv sket enkelte forandringer på det kradsetræ, vi købte i vinter magen til det gamle (der var kommet lynlås i den reelle hængekøje, sådan en firkantet en).
Lige netop det grå med poterne fra harald nyborg har jeg et stående ude i gangen af og der er “hængekøje”-hul i. Men det er altså et par år gammelt, så jeg skal ikke kunne sige om de har lavet om på modelen siden.
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det er i nærheden af en Harald Nyborg så kan du jo da se det inden du køber. Hvis der er to der har et Harald Nyborg-træ med hul er der da en vis chance for at der er endnu.
Hvis jeg får tid i morgen (lover ikke noget) kan jeg måske køre ud til den lokale Harald Nyborg og se efter…
Kæresten købte et i går fra Harald Nyborg. Vi blev enige om, at til den pris kunne vi godt have det stående, til vi måske fandt noget, der var mere os. Der skulle være hængekøje i det Vi samler det senere.
Jeg må indrømme, at jeg er lidt lunere på en 40x40 platform end den, lidt mindre, der sidder på det her træ og det, vi har i forvejen. Så det kunne være så rart, hvis vi hørte fra zooplus om deres kradsetræer. Har fået en mail, hvor de skrev, at de gerne ville informere mig om, at de skulle bruge navnet på en forespørgsel om et bestemt produkt og jeg er velkommen til at kigge i deres træer. Jo tak, jeg havde så sendt et link med i min mail, men det er åbenbart ikke godt nok? :? Så jeg skrev navnet på træet i den næste, men den har de så ikke gidet svare på. Endnu da. Det er et par dage siden nu. Og jeg kan jo altså ikke se på træerne, hvilke der indeholder den der hængekøjeagtige platform; det er jo netop derfor, jeg skriver. :rulleøjne:
Nu med billede af fødselsdagsbarnet
Øv…jeg kan ikke se det
Mærkeligt, for jeg kan godt. Du kan sikkert se det på det her link: http://i468.photobucket.com/albums/rr50/limelight1982/IMG_2253.jpg
Ih hvor er han dejlig. Tillykke med fødselsdagen til ham. Er det der så det nye træ? Og har det så den ønskede hængekøjefunktion?
Tak, han ved det også selv :høhø: Ja det er det nye træ, og ja, det har hængekøjefunktionen Vi er nok ikke helt færdige med at lede, for vi vil gerne have noget, der passer ind bedre her, men indtil videre er det her fint. Nu kan han hvæsse kløer uden at ligge ned
(han elsker SIT træ, som det lille er, og bruger ellers kun én anden stamme i alt på de to gulv til loft træer, vi ellers har. Det lille er HANS).
Tillykke, Putte - dejlige semilanghår. Håber du får det helt rigtige træ.
:fløde1:
Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup
Tak han er vist umiddelbart glad for det her, vi har købt, så det er jo dejligt. Han var i hvert fald oppe og ligge på det meget hurtigt, efter det var samlet