HJÆLP min main coon kat har tabt sin manke/krave!?

[QUOTE=frklundqvist;1078204]Ja okay, så må man da godt nok sige at det varierer fra kat til kat :wink:

Her er lige et billede af min bøllemis - inden han tabet hele kraven vel at mærke :)[/QUOTE]

Lækker løvemis :wink:

Tak tak :smiley: jeg synes nu også at han er ret så dejlig at se på! :hjerte:

Jeg har/har haft to maine coon hankastrater. Den ene er mere eller mindre i fuld pels året rundt, og den anden tager absolut bikinien på om sommeren :høhø:

Haha, elsker udtrykket “tager bikinien på” :smiley:

Jeg synes også det er morsomt. Det er det vi plejer at kalde det på udstilling “Ja, han er vist i bikini idag” :tihi:
Ligesom at “Han har et godt køkken” betyder at der liiiige rigeligt på sidebenene :høhø:

Hahaha, hvor er det sjovt :smiley: det er første gang jeg hører de udtryk!

[QUOTE=Eife;1078252]Jeg synes også det er morsomt. Det er det vi plejer at kalde det på udstilling “Ja, han er vist i bikini idag” :tihi:
Ligesom at “Han har et godt køkken” betyder at der liiiige rigeligt på sidebenene :høhø:[/QUOTE]

Eller dommeren, der kaldte en shetlandspony " værende glad for græs" :tihi:

Ak ja vi har Spike her i huset han går i bikini hele året rundt .
Og krave er en by i rusland for ham :høhø:
Så har vi Surfer og Sissi der har krave og pels om sommeren og smider den til vinter .
Og så dem der smider kraven ect. nu og står i fuld pels til vinter.
Dem der hele året står i fuld pels.
Ja det er vidt forskelligt fra kat til kat her i huset.

For at gøre historien komplet variere hårtabet fra år til år. Nogle år kan de se nogenlunde hæderlige ud hele sommeren og nogle år får de kun en ynkelig look alike krave om vinteren. Udstilling i fuldt “ornat” er ikke en selvfølge hvis udstillingsdeltagelsen planlægges i god tid (mange måneder før tilmelding).

Det var godt at jeg oprettede denne tråd, så jeg kunne slippe af med alle mine bekymringer :smiley: rart at høre, at I andre oplever det samme og at det er ganske normalt.
Med hensyn til udstilling, så er det ikke noget vi gør :slight_smile: det var nu bare ren og skær bekymring fra min side om bøllemissens helbred :høhø:

[QUOTE=Noël;1078279]Ak ja vi har Spike her i huset han går i bikini hele året rundt .
Og krave er en by i rusland for ham :høhø:
Så har vi Surfer og Sissi der har krave og pels om sommeren og smider den til vinter .
Og så dem der smider kraven ect. nu og står i fuld pels til vinter.
Dem der hele året står i fuld pels.
Ja det er vidt forskelligt fra kat til kat her i huset.[/QUOTE]

Mine 2 MCO’er…der jo er kuldsøskende til din Spike…har begge pels hele året og en flot krave også :slight_smile:

[QUOTE=frklundqvist;1078457]Det var godt at jeg oprettede denne tråd, så jeg kunne slippe af med alle mine bekymringer :smiley: rart at høre, at I andre oplever det samme og at det er ganske normalt.
Med hensyn til udstilling, så er det ikke noget vi gør :slight_smile: det var nu bare ren og skær bekymring fra min side om bøllemissens helbred :høhø:[/QUOTE]

Jeg er lige kommet hjem fra tandlæge…fik ny plastic i en flækket plasticfyldning i en kindtand, så jeg er bedøvet i hele venstre side…og jeg savler :smiley:

MEN…jeg var på posthuset og fik sendt det foder jeg har lovet dig…mens jeg forsøgte at holde mundvandet indenbords…:smiley:

Du har allerede fået svar, men jeg synes alligevel lige jeg vil vise min Gismo. Han er så smuk om vinteren, om sommeren, ja det kan diskuteres. G

Mine 2 voksne piger har krave året rundt. - Det sidste skud på stammen hun smider også kraven som sommeren ser det ud til. Hun gør i hvert fald her hendes første sommer, som mon ikke hun fortsat vil gøre det.

Han er jo en helt anden kat uden løvemanken… :smiley:

Ja han ligner en forvokset killing. lol

Ah du indrømmer at det er jer der har stjålet Spikes ikke eksisterende krave og pels jakke.:tihi:

Yes…vi har fået det hele og mere til…:tihi:

Hihi, det sad jeg også lige og tænkte… At han ser så ung ud i sommerbikini :smiley: