Hjælp Ozzy med at "tæske" hundene!

Han har også lige fået min stemme - For det er da et genialt billede :wink:

Tak! :slight_smile:
Kimilla: ja han er en glad lille kat.:love2:

Stemt… Han er godt nok skøn!

For Filan da for nogen sjove billeder ;-))))))))

Især det hvor han hænger på stoleryggen med næsten lukkede øjne, LOL

Har os stemt :slight_smile:

Tak for stemmerne :gruppekram:

[QUOTE=Felis;727233]For Filan da for nogen sjove billeder ;-))))))))

Især det hvor han hænger på stoleryggen med næsten lukkede øjne, LOL[/QUOTE]

Ja han lå rigtig godt der :tihi:

Så har den dejlige kat også fået min stemme…
Det er et godt billede og jeg ville blive så glad for at høre, at de 5000 kr kunne gå til regningen på hans operation.

[QUOTE=Sannela;727521]Så har den dejlige kat også fået min stemme…
Det er et godt billede og jeg ville blive så glad for at høre, at de 5000 kr kunne gå til regningen på hans operation.[/QUOTE]
Vi har betalt hans regning, men kassen er lidt slunken efter at have haft syge katte de sidste måneder. Og vi har en kat, der skal afsted til tandrensning, barbering og vaccination i næste uge, så der ryger også lidt oveni. Dog planlagt. Det var det andet ikke. Jeg har set, at det er et gavekort, de udskriver, og ikke direkte penge, som jeg troede i første omgang, men uanset vil det lune rigtig meget, for det har været superhårdt økonomisk mht. dyrlægeregningerne de sidste måneder. Tror ikke, det bliver svært at bruge pengene på noget, for der er blevet prioriteret kat ret så meget de sidste mange måneder.
Jeg har hørt, at Ozzy og Mille nyser en smule, så jeg håber, at det ikke er startskuddet til endnu et par ture til dyrlægen. Ozzy reagerer nemt sådan, når han er stresset, men det er heldigvis ikke altid, det sætter sig til noget. De er vaccinerede, så det hjælper jo på det, men kan alligevel godt fange noget, da der jo findes utallige virusarter. Så holder øje med dem og tager dem til dyrlægen, hvis der er tegn på, at det sætter sig til noget, eller de får feber og den slags. For så skal de have noget antibiotika.
Synes virkelig, vi er hårdt ramt for tiden :frowning:

Jeg har også stemt nu :slight_smile: Ozzy ser ud til at være en fantastisk sjov kat at bo sammen med :tihi:

Jeg kan se han fører langt over de andre nu :ok:

Han er fantastisk :høhø: Og så er han bare en kat, der nutter rigtig meget. Sådan smider sig på siden og vender hovedet på hovedet: Er jeg ikke nuttet? :love2: Og snakker og er meget legesyg, selvom han efterhånden er blevet 5 år gammel (jeg forstår det virkelig ikke, for han er jo stadig en killing :confused::ups:).

Tak for stemmen :slight_smile: Ja han fører en del, men der er langt til den 30. november endnu, så det kan nå at ændre sig meget inden da. Så håber, der bliver ved med at komme lidt stemmer, hvis folk har lyst.

Lige nu er han i haven sammen med Putte. Har lige set dem spurte ude på græsplænen :høhø:

Fandt et par billeder til :tihi:

Ozzy i fængsel (han sad bag persiennen: hjælp, nogen har sat mig i fængsel, jeg kan ikke komme ud :høhø:)

Jeg sværger at fortælle, sandheden, hele sandheden og intet andet end sandheden :tihi:

Endnu et gab :smiley:

Har stemt på ham.

Tak irene :ok:

Kæresten delte Ozzys konkurrence på facebook med følgende kommentar: “Jeg må vist hellere snart få bygget ham sin egen udsigtspost! :)”.

Sååååeh det forpligter vist, kære mand! :høhø: Så nu sidder jeg bare og glæder mig til, at han bygger de udkigsposter til kattene :fløjte::tihi:

For lige at være seriøs engang har vi snakket om, at vi vil bygge nogle platforme til kattene ude i haven, men det bliver i hvert fald ikke før til foråret tidligst. Så Ozzy må nøjes med fuglehuset lidt endnu, og de andre kravler på havebordet :rulleøjne::høhø: Der ligger også tit dug eller regnvand, så det er jo også et glimrende vandhul :smiley:

Klarer han sig stadig godt stemme mæssigt? :slight_smile:

Ja det gør han. Han ligger stadig i top :slight_smile: Jeg håber, at det varer ved. Men det kan jo hurtigt ændre sig, hvis der pludseligt er mange, der stemmer på den samme. Så folk må meget gerne stadigvæk støtte ham, som de kan, med stemmer og/eller med at poste linket til ham videre. Jeg er virkelig taknemmelig for alle de stemmer, folk herinde har givet ham. Det er jeg meget rørt over.

Jeg tror nok, at det direkte link ind til ham er det her: http://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fnspapps.com%2Fjubii_photo_front%2FRedirectPagePostAuth.aspx%3Fid%3D3223cc80-de9c-439d-b61d-50f3f1706770%26page%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252FJubii.dk%253Fsk%253Dapp_236421133072721&h=7AQF5I3s8AQEo_uY8FCRVEca5-qNEvgi3lOWUoFgdxmwi2g

Fedt han stadig er i top, håber han forbliver der! :kryds: