I skolen er vi ved at udvikle et produkt.
I forvejen har Lauritz Knudsen lavet udskiftelig rammer til stikkontakter i forskellige farver - problemet med disse er bare at for at skifte rammen, kræver det at hele stikkontakten skal tages ud af væggen, da rammen er skruet fast bagpå - dette besværliggøre jo det hele ret meget.
Vores idé går ud på en udskiftelig ramme til stikkontakter, som kan klikkes på i stedet for - så man nemt og hurtigt kan få en ny pæn ramme til sin stikkontakt, uden at skulle have hele stikkontakten ud af væggen. De skal være i forskellige farver samt en gennemsigtig ramme hvor i man selv kan sætte sit eget design!
Vi har nu lavet forretningsplan og skal ned i banken og snakke med dem i næste uge igen - og vi mangler lige lidt information for at vores forretningsplan er helt færdig til bankbesøg, og forretningsplanen skal afleveres mandag. Så jeg håber i vil være behjælpelig med at besvare nogle spørgsmål!
Målgruppen hedder KVINDER 25-50 år som bor i eget/lejet hus, det gælder også selvom det er manden der står som ejer af huset, man skal bare være bosat i hus! OBS. ejet/lejet lejligheder er ikke med i målgruppen.
Så det er altså kun personer i denne målgruppe jeg skal have svar fra.
Ville i være interesseret I at købe disse rammer?
Og hvor mange stikkontakter ville I købe til ca.?
Prisen vil ligge på omkring 45-50,- for de dyreste pr. ramme regner vi med.
[quote=PiaR;493063]Det ville absolut være interessant hvis rammerne kan fåes i sort eller alu
Jeg har ikke et præcist tal, men mere end 10 og mindre end 30.[/quote]
Hvis de kommer på markedet, vil de i starten kun være i plastik - men helt bestemt også i sort til en videre udvikling ville alu helt klart være en mulighed, tak!
Altså en farvet ramme og resten af stikkontakten i hvid?
Hvis det er det hele, der skulle være farvet, kunne det måske overvejes, når man maler, så at have kontakter i farver, der matcher … men generelt tror jeg ikke det er noget jeg har stort behov for
[quote=Vivi_Fletcher;493221]Altså en farvet ramme og resten af stikkontakten i hvid?
Hvis det er det hele, der skulle være farvet, kunne det måske overvejes, når man maler, så at have kontakter i farver, der matcher … men generelt tror jeg ikke det er noget jeg har stort behov for :)[/quote]
Ja rammen er farvet og resten af kontakten er hvid.
jo, vi ville nok gerne købe et sådan produkt hvis vi boede i eget hus og den pris du nævner er osse betalelig.
MEN jeg ved der allerede er et produkt lidt ala det i er ved at lave på det tyske marked, dog kun i meget lille farve udvalg og kun til en bestemt kontakt-serie.
jeg syntes så det er et fedt projekt i har gang og ønsker jer hel dog lykke med det
Det ville desværre ikke være noget er ville have min interesse:sorry: Da jeg er meget glad for mine hvide døre og karme og der skulle de jo gerne passe til. Jeg kan godt lide den kontrast de giver til mine farvede væge.
Men jeg er helt sikker på at de ville være et hit på bl.a. børneværelser:D.
Jeg bor i hus, og er 25. Vores stikkontakter er den gamle slags, men svarer alligevel.
Nej - jeg ville ikke køber dem hvis det kun er rammen man kan skifte farven på. Jeg ville som andre nævner, måske overveje det som erstatning for malertape
har du undersøgt om du må lave den. Her tænker jeg både på patenter og om LK vil tillade dig at lave dem til deres stikkontakter. (det kan måske tænkes at LK selv har fået ideen før, men ikke har kunne udføre den)