Min mors hund har ædt 6 af mine p-piller.
Har I nogen idé om, hvor farligt det kan være for hunden?
Vi venter Pt svar fra hendes egen dyrlæge pr sms
update til min egen tråd:)
Det er åbenbart ikke farligt - troede jeg nu-høhø
Det var da oget skidt.
Jeg ved ikke noget om dyr, men da min 6 årige søn havde spist en hel pakke af mine p. piller, kontaktede jeg lægen.
han sagde at det skete der ikek noget ved, og tilføjede storgrinende at nu kunne jeg være sikker på at min søn ikke blev gravid foreløbigt.
Umiddelbart tror jeg, uden at vide det, ikke at der sker noget med din mors hund.
Det ved jeg intet om - men hvis dyrlægen siger sådan, så bør du være rolig:-) Fjollehund!
De mente ikke der kunne ske det vilde, men da hunden eventuelt skal bruges til avl - kunne det få komplikationer.
Men det må vi se til, til den tid:)
Jeg troede bare dosen var for stor til en 3 kgs hund-høhø
Fjollehund - ja hun æder alt hvad hun kan komme i nærheden af - skal siges at p-pillerne har hun stjålet fra min taske:p
Skønt at vide, at det ikke er farligt for jeres vovse.
Filur stjal også en 3-4 Rimadyl til hunden engang- det er den eneste af vores katte, der er nem, at få piller i. Det var heldigvis heller ikke farligt.
jamen man bliver sgi så bange. For menneske medicin duer jo ikke til dyr - og at hun så havde hapset 6 p-piller, sikke et skud hormoner-høhø
Jeg håber hun kan bruges til hvalpe stadig.
Man kan heller ikke have noget i fred for sådan en bæst:muhaha:
Tara æder også piller - INTET må ligge fremme - det er så rart, når hun skal have medicin:-)