Hjælp til at finde noget specifikt kattelegetøj

tja den er jo halv-kugle formet i rumpen hvor bolden sidder og så spidser den langsomt til ud i snuden :slight_smile:

Mener at jeg har set dem fra Chrisco i Kvickly og Føtex.
PiaB: Måske kunne du henvende dig direkte til Chrisco (hvis jeg ellers husker rigtigt, og det er dem der laver dem) og spørge om du kunne få dem billigere hvis du nu køber mange og det går til et godt formål.

[QUOTE=PivMaria;1100971]Mener at jeg har set dem fra Chrisco i Kvickly og Føtex.
PiaB: Måske kunne du henvende dig direkte til Chrisco (hvis jeg ellers husker rigtigt, og det er dem der laver dem) og spørge om du kunne få dem billigere hvis du nu køber mange og det går til et godt formål.[/QUOTE]

det er bestemt et godt bud! :slight_smile:

Jeg sidder og tænker på at rigtig mange børn spiser kinderæg. I hvert æg er der den der aflange plastikdims hvor der er en lille ting i. Den sammenlagt med Brita’s klokker må da kunne det samme. Så hvis du får alle til at samle dimserne fra kinderæg så kommer det jo ikke til at koste ret meget udover lidt porto hver gang de har samlet en bunke til dig.

det må jeg lige afprøve! :slight_smile: jeg har faktisk både løs bjælde og plastik-dims fra kinderæg ( :ups: )

For at gøre dem mere interessante kunne du så måske lave huller i ‘‘ægget’’ med en varm nål så du også kan putte lidt katnip eller baldrian i sammen med kuglen…

der er skam allerede catnip i dem jeg hækler :slight_smile: propper det i fyldet :smiley:

Jeg har et par stykker her… købt i sådan nogle “tre stykker kattelegetøj for 10 kr” poser i Føtex… jeg har købt dem fordi en af de tre ting var en … glimmerbold! Resten af legetøjet er de hujende ligeglade med. Så hvis jeg ellers kan finde dem så har jeg to tre stykker af noget der ligner du må få :slight_smile:

Prøv evt at kigge her
http://www.kattegalleri.dk/marked/Legetøj/27707-kattepakker

Jeg har spurgt om hun har mange af boldene…

EDIT: Ser det vist er de samme Ann K viser, så måske ikke så interesant…

Inspireret af dine mus med bolde i, har jeg lige hæklet denne fisk til Sigga:

Den gør stor lykke herhjemme, så du kan jo overveje om hitte-fisk skal føjes til repetoiret;)

hvor er den fed :smiley:

og ja - det ku da godt være jeg sku som jeg kan hitte ud af hækle hitte-fisk også :smiley:

[QUOTE=PiaB;1103124]hvor er den fed :smiley:

og ja - det ku da godt være jeg sku som jeg kan hitte ud af hækle hitte-fisk også :D[/QUOTE]

Det kan du helt sikkert. Den er en videreudvikling af en opskrift på fisk, som findes i den der bog med små dyr. Jeg har bare gjort den større, så bolden kunne komme ind i den.

Jeg faldt over en post på FB med en ny-åbnet side…

Er det her billigt nok? :?

http://www.petdelux.dk/shop/netbold-m-klokke-3047p.html

Næste gang du kommer og besøger Kvik, så gå op til vores lokale supermarkede, de har de bolde du søger. Jeg har nemlig købt dem til killingerne.

[QUOTE=Ravn;1106223]Jeg faldt over en post på FB med en ny-åbnet side…

Er det her billigt nok? :?

http://www.petdelux.dk/shop/netbold-m-klokke-3047p.html[/QUOTE]
Hi hi har lige sendt Pia en PB med link til dem også, kunne nemlig ikke finde denne tråd :slight_smile: