Jeg har opdaget, at jeg har samlet 1600 point hos Zooplus.de, som skal indløses senest den 31. - 12. Men hvad gør jeg for at vælge, hvad jeg vil have for mine point.? Mit tysk er ikke godt nok til at forstå, hvad jeg skal gøre. Er der nogen der kan/vil forklare mig det?
Du skal logge ind der hvor der står “Mein Zooplus” i øverste højre hjørne og så tilføje varer fra bonusshoppen (link Meine zooPunkte einlösen) til din kurv. Det er selvfølgelig smartest at gøre det samtidig med man alligevel bestiller så man ikke skal betale porto to gange
Du kan logge ind på den danske udgave og kigge på systemet og så bestille via den tyske bagefter. bonusgaverne er ikke altid ens i alle lande
Så lykkedes det , tusind tak for hjælpen :).
Ja det er da også rigtigt . Tror det er på tide at gå i seng, hjernen sover åbenbart allerede:tihi:.
Du kan jo også bestille via den danske, hvis du ikke står og mangler noget særligt. Det plejer jeg at gøre hvis jeg kun skal bruge points, så porto ikke bliver så dyrt. Og så kan man, som Rikke siger, få forskellige ting alt efter om man vælger .dk og .de.