Hjælp til at tegne kat til logo

Jeg vil høre om der er nogen, som er gode til at tegne katte.

Jeg har brug for en tegning af et kattehoved til mit logo for mit katteri.

Jeg betaler selvfølgelig gerne for hjælpen. :slight_smile:

2 Synes om

Er det en stregtegning eller? :slightly_smiling_face:
Jeg fik min datters veninde der er grafiker til at lave mit, men ved ikke om det er i den retning du er :wink:

9 Synes om

Jeg er pensioneret grafiker og kan assistere med den tekniske tilvirkning af et logo ud fra en eksisterende tegning. (Ingen betaling).
Jeg mestrer ikke frihåndstegning af et kattehoved, men kan redigere og optimere eksisterende materiale.
Har du en råskitse, så jeg og andre brugere kan se hvilken stil, du ønsker?

4 Synes om

Mit stamnavn er DK Badeanden og jeg havde i første omgang tænkt på at få tegnet er kattehoved baseret på et fotografi af den første Badeand™

Min Korat Fanni er kendt, som badeanden, da hun lyder som en hæs/skinger badeand… :tihi: Hun er/var berømt og berygtet for at kunne råbe en hel udstillingshal op uden egentlig at være sur, ked eller bange. Bare en utilfreds dramaqueen!





Det er vigtigt, at hjerteformen, som ses på det ovenstående billede er “tydelig” i tegningen, da det er et kendetegn ved racen.

En lidt mere fjottet ide er at lave en badeand med Korat ansigt på. Lidt ligesom denne badeand.



Jeg har masser af fotos i 3/4 profil af hende.

Hvordan font’en skal være har jeg slet ikke tænkt på endnu. :slight_smile:

5 Synes om

Jeg er ret vild med dit! :lovelove:

2 Synes om

Tak det er jeg også :wink::face_with_hand_over_mouth:
Du må sige til hvis jeg skal formidle kontakten, jeg ved ikke hvad hun tager for det :woman_shrugging::blush:

Edit: tænk på når du skal have et logo, at det er i få farver, helst kun én. Det har stor betydning for prisen, hvis du skal have noget broderet eller trykt på stof :wink:

3 Synes om

Evt. have en sort/hvid og en kulørt. Det har vi i Européklubben fx :smil:

billede

billede

1 Synes om

Et forslag.
Png-filer med transparent baggrund. Den bliver hvid, hvis Kattegale.dk konverterer til jpg.

9 Synes om

Hvor er den sød

2 Synes om

Nu ved jeg godt det ikke er til mig, så dette er kun en ide :slight_smile:

Hvad med buerne på hjertet bliver mere katteøre formet? :slight_smile:

Den er super sød. :smiling_face_with_three_hearts:

Men ikke 100% hvad jeg søger.

Så blev logoet færdigt. :love:

17 Synes om

Hvor er det fint :+1:t2::clap:t2:
Er det Astrid der har været kreativ, eller fandt du en anden :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Det var Astrid, som har lavet det.

Det var en lang og lidt svær fødsel, men jeg er superglad for resultatet. :smiley:

4 Synes om

Det er dejligt, vi var også lidt langt omkring inden mit sad der :wink::clap:t2:

Hvor er den tegning dog smukt :star_struck: :heartpulse: