Hjælp til banner?

Jeg sidder her og tænker, at når nu jeg har fået to små pelsbabørn mere, så går mit banner jo ikke længere. Jeg er bare ikke ret god til det med bannere, og det ender altid med at fylde mere end det må, når jeg forsøger mig. Så jeg håbede lidt, at hvis nu jeg smed nogle billeder herind i tråden, så kunne det tænkes at en af de lidt mere computerbehændige ville forbarme sig over mig og hjælpe mig? I tilfælde af, at det skulle hænde, er her lidt billeder:

Jeg håber det kan bruges. Det må meget gerne være lidt julet/nytårsagtigt. Så kan jeg jo altid spørge om hjælp igen/forsøge at lære det selv engang i januar :tihi:

Har desværre ikke så meget tid til den slags overspringshandlinger på den her side af jul, men jeg kigger gerne forbi med et forslag i det nye år :slight_smile:

Kunne de rigtig gode af jer måske komme med fif til programmer el. lign der er gode til sådanne ting?

(undskyld jeg spammer din tråd lidt Jasmin :ups:, men tænkte at et svar på det kunne hjælpe os begge :wink: )

[QUOTE=Vipstøsen;1000051]Kunne de rigtig gode af jer måske komme med fif til programmer el. lign der er gode til sådanne ting?

(undskyld jeg spammer din tråd lidt Jasmin :ups:, men tænkte at et svar på det kunne hjælpe os begge :wink: )[/QUOTE]Jeg bruger PSP Photo X2 - købt for en del år siden efterhånden, men det er fint til mit behov :slight_smile:

Har i øvrigt lige oprettet en banner-tråd hvor man kan få hjælp :slight_smile:

så må jeg lige tjekke den tråd ud :wink:

Aha! Smart! Tjekker lige selv også :smiley: Og det er helt ok, Carina, det må jo siges at være et relevant spørgsmål :smiley: