Hjælp til EMS koder?

Hvad betyder denne kode: SPH f 03 31 :?

og hvilken farvegruppe hører denne kat hjemme i: SPH b 09 21:?

Sphynx sort tortie bicolour burmeser maske :slight_smile:

FIFe’s EMS koder

Brunskildpade burmamasket-bicolou med aqua (blå?) øjne… prøv at google det :wink:

Gruppe II

Står i FIFe’s standard for sphynx

Tak for hjælpen :slight_smile:

af ren og skær nysgerrighed :ups: Hvorfor Annie?

Du har da ikek sphynx :? :ups:

Gætter på det er et par udstillingstilmeldinger, hvor udstilleren lige har glemt at skrive farve/gruppe på … sker jævnligt, og så kan udstillingssekretæren jo bare selv finde ud af det :-/

Så lidt :slight_smile:

Heh, dog ikke så dumt som jeg der i Vamdrup i september kom til at angive at min hunkat var født i juli 2012 og ikke juli 2010 :dokdok: Og først opdagede det om søndagen - men da heldigvis inden jeg var taget hjem… :tihi:

alle maskede sph er gruppe V

Men den der blev spurgt på gruppe til var en chokolade tabby med hvid? :slight_smile:

31 er en øjenfarve og dermed en maske derfor gruppe V

Ja, men det var stadig ikke den der blev spurgt til farvegruppen på? :slight_smile:

sorry jeg må pudse brillerne.

Det sker for os alle indimellem :slight_smile:

Præcis!

måske fordi nogle tilmeldingssystemer gør det automatisk og så glemmer man det når ikke det er.

ah ja - nysgerrighed tilfredsstillet :tihi: :ups:

Njaaah de er der nu. Men bruger man tap-tasten, så springer den automatisk hen til næste. Mange bruger musen med klik, og derfor springes de over.

De generelle fejl og manger er:
fødselsdato
Ems på enten katten eller forældre
Man skriver stamnavn ved opdrætter i stedet for navnet på opdrætteren
gruppen hvor katten høre til, når vi snakker de kategorier.

Nogen gange er det ikke nemt, når man ikke kan søge katten via google, så må man jo bare sende “retur” og spørge :wink:

[QUOTE=Moster´s;1018125]Njaaah de er der nu. Men bruger man tap-tasten, så springer den automatisk hen til næste. Mange bruger musen med klik, og derfor springes de over.

De generelle fejl og manger er:
fødselsdato
Ems på enten katten eller forældre
Man skriver stamnavn ved opdrætter i stedet for navnet på opdrætteren
gruppen hvor katten høre til, når vi snakker de kategorier.

Nogen gange er det ikke nemt, når man ikke kan søge katten via google, så må man jo bare sende “retur” og spørge ;)[/QUOTE]

Jeps, kan genkende det hele :enig: