Hjælp til en skoleopgave

Min gruppe og jeg er ved at lave et projekt om Købmandskab. Og vi har fået stillet en opgave og spørge folk der IKKE arbejde indenfor detailhandlen hvad udtrykket “Godt Købmandskab” det betyder.

Hvis i vil hjælpe med svar, så skal jeg bare bruge hvad i mener udtrykket betyder og jeres navn og jeres stillingsbetegnelse. I kan skrive en PB, eller her i tråden eller sende mig en mail på [email protected]

Vi skal bruge svaret senest onsdag kl. 08.00.

Vi takker på forhånd :slight_smile:

Tak til jer der har sendt allerede :slight_smile: Men flere må meget gerne svare også, jo flere jo bedre :slight_smile:

vi da gerne svare offentligt
Jytte Hansen Bogholder
Godt købmandsskab er en/et firma som holder sig til skrevne og uskrevne regler omkring handel, som betaler til tiden og ikke laver faktureinger som ikke holder vand :slight_smile:

[QUOTE=jytteh;590358]vi da gerne svare offentligt
Jytte Hansen Bogholder
Godt købmandsskab er en/et firma som holder sig til skrevne og uskrevne regler omkring handel, som betaler til tiden og ikke laver faktureinger som ikke holder vand :)[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile:

Jeg må ikke svare… :høhø: Jeg har været i detailbranchen siden jeg var 15…

Godt købmandsskab set herfra: At man er i stand til at drive en forretning, der giver overskud samtidig med at man fastholder glade og tilfredse kunder.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;590487]Godt købmandsskab set herfra: At man er i stand til at drive en forretning, der giver overskud samtidig med at man fastholder glade og tilfredse kunder.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak til dig også :slight_smile:

Ulla, Pædagog

Godt købmandskab: At man kan drive en forretning/firma hvor man har en fornuftig økonomi og hvor medarbejder, samarbejdspartnere og kunder er tilfredse.

Birthe Husmor og altmuligmand/kvinde

Godt købmandsskab er at finde ballancen mellem at tjene penge og alligevel have tilfredse kunder

Tak for hjælpen til jer alle, vi har lige været til fremlæggelse og vi fik 12 :slight_smile:

Tillykke :juhu: