Hjælp til farvedømmelse -selkirk Rex

Hejsa,

En veninde har fået en lille trold i pleje, og har meget svært ved at farvebedømme ham. Der er mulighed for at han både er sort/sort smoke eller chokolade/chokolade smoke. Bassedrengen har haft en svær start så der er også mulighed for feberpels. Jeg tænkte at det måtte der da være nogen herinde der kunne assistere med.

Kom med jeres bud - det er ganske gratis :slight_smile:

Hvis det er ganske gratis, så gætter jeg på sort (med lidt feberpels der på albuen).

Han ser vildt sød ud, synes jeg i øvrigt også. :inlove:

Er du vimmer mand, han er godt nok noget af det kæreste jeg har set længe :wehuu:

Især her:

Del hans pels i panden og vis et billede af han igen

Han er sortsmoke,se de lyse totter over øjnene,de er hvide,typisk for smoke og den sorte farve ses på hans næse.
Skøn fyr og typisk for rexkattene,så er de mere specielle end kønne,men uendelig charmerende :slight_smile: !!

Se, dèt var også min tanke (at han er smoke), men den bedste måde at se det på ER at skille pelsen ad.

Åh en lille charmetrold!
Jo han ser smoke ud, men gør som Brita foreslår - det plejer at være den letteste indikation på farven.

Jeg bestiller lige et billede med midterskilning :slight_smile: og poster

Ham kan vi kun se for lidt af!
-love

Vil gætte på sort smoke

Så er der kommet mange flere billeder…jeg synes heller ikke jeg er i tvivl om sort mere…men smoke?

Misling er sort MED garanti.
En smoke kat ser sådan ud

Ja, sort og med masser af feberpels, hehe :slight_smile: