Hjælp til hegn

Jeg er igang med at hegne haven ind, så kattene engang kan komme ud (det er et længere varende projekt, da jeg ikke er handywomen:tihi:) nå men, så er der min trappe, hvor der er opstået problemer, det er meningen at der skal være rækværk op, så der er adgang fra kælderdøren til have, så der skal rækværk op ved gitteret ved hoveddøren, problemet er så, at jeg frygter at kattene, hopper op på “gitteret” ved kælderen og derved kan hoppe videre op på rækværket(rækværket bliver kun lige 10 cm over gittert ved hoveddøren)https://picasaweb.google.com/lh/photo/xyweHOIiXzCZP3wPyEsB6oEejxwHA_c7i9XYIkZ5AB4?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/y-OzOxakequuW6ngQttyA4EejxwHA_c7i9XYIkZ5AB4?feat=directlink

Kan du “kapsle” hele trappen ind i net - i.e. lukket både på siderne og foroven ?

Hovedtrappen skal være udenfor indhegningen, og kældertrappen indenfor. Er det det, du mener?

Et billede vil måske nok hjælpe? :slight_smile:

kan det ikke løses ved at lave et vandret udhæng (som mange har på deres løbegård) på den del ved hoveddøren !?

[QUOTE=FinnFrode;983383]Hovedtrappen skal være udenfor indhegningen, og kældertrappen indenfor. Er det det, du mener?

[/QUOTE]

ja, det var det jeg mente

[QUOTE=FinnFrode;983383]Hovedtrappen skal være udenfor indhegningen, og kældertrappen indenfor. Er det det, du mener?

[/QUOTE]

ja, det var det jeg mente

hvis du klikker på linkene skulle der gerne være billeder :slight_smile:

hvis du klikker på linkene skulle der gerne være billeder :slight_smile:

Det kunne måske være en løsning, skal bare lige have fundet en smart måde :slight_smile:

undskyld at mine indlæg kommer to gange, ved ikke hvorfor (skriver fra en mobil)

Det kunne måske være en løsning, skal bare lige have fundet en smart måde :slight_smile:

undskyld at mine indlæg kommer to gange, ved ikke hvorfor (skriver fra en mobil)

Ah, jeg kiggede fra ipad igår, der synes jeg ikke lige at de var der… :slight_smile:

Men jeg har ingen bedre forslag end Finn Frodes… :slight_smile:

Et 30 cm udhæng på toppen af rækværket burde være nok. Og så naturligvis noget hegnstråd i rækværket også.
Hvordan det lige skal udformes kommer nok mest an på, hvordan resten af hegnet bliver bygget.