Hjælp til Ikea-køkken

Selvfølgelig … hvis bordpladen bestilles dybere, og hvis de andre skabe føres tilsvarende udad.
Hvis der er et komfur på samme side som vaskemaskinen, og hvis skabene flyttes udad, så skal Tut bare være obs på, at der vil være mere dybde, der hvor komfuret står.
(pyha - lang sætning) :høhø:
Der er mange ting at tage højde for - been there, done that … og har selv et IKEA-køkken, som jeg er rigtig glad for.

[QUOTE=DK Lindvig;1058555]Selvfølgelig … hvis bordpladen bestilles dybere, og hvis de andre skabe føres tilsvarende udad.
Hvis der er et komfur på samme side som vaskemaskinen, og hvis skabene flyttes udad, så skal Tut bare være obs på, at der vil være mere dybde, der hvor komfuret står.
(pyha - lang sætning) :høhø:
Der er mange ting at tage højde for - been there, done that … og har selv et IKEA-køkken, som jeg er rigtig glad for.[/QUOTE]

Hvis man ser problemer fremfor løsninger så er det et problem. Så vidt jeg husker har Tut købt keramisk top og seperat ovn så egentlig påvirker det ikke dybde på bordpladen :slight_smile:

Har hun tilgengæld køleskab på samme væg som vaskemaskinen så skal hun nok lige tænke over hvordan hun får det til at se pænt ud :smiley:

ja, jeg har selvfølgelig allerede løsningen men den kan vente til senere :smiley:

[QUOTE=birtheras;1058575]
Har hun tilgengæld køleskab på samme væg som vaskemaskinen så skal hun nok lige tænke over hvordan hun får det til at se pænt ud :smiley:

ja, jeg har selvfølgelig allerede løsningen men den kan vente til senere :D[/QUOTE]

Man ser det lige for sig, at man kommer træt hjem fra arbejdet
og smider culotten i vaskemaskinen :høhø:

Nope lige dér går du galt i byen mht. mig :cool2: Jeg ser ikke problemer - jeg gør obs på noget man bør tage højde for.
Jeg er ikke så opdateret på Tuts hårde hvidevarer, så at der er tale om indbygningskogeplader er forbigået min opmærksomhed :surrender1:

[QUOTE=DK Lindvig;1058617]Nope lige dér går du galt i byen mht. mig :cool2: Jeg ser ikke problemer - jeg gør obs på noget man bør tage højde for.
Jeg er ikke så opdateret på Tuts hårde hvidevarer, så at der er tale om indbygningskogeplader er forbigået min opmærksomhed :surrender1:[/QUOTE]

Sorry, mener hun viste billeder af det i en eller anden tråd :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1058587]Man ser det lige for sig, at man kommer træt hjem fra arbejdet
og smider culotten i vaskemaskinen :høhø:[/QUOTE]

Ja og tøjet i køleskabet men værst af alt vinen i ovnen :yikes:

I Frankrig er det faktisk meget normalt at vaskemaskinen er i køkkenet hvis man har en lille lejlighed. Ofte er badeværelserne så små at der ikke er plads der så derfor er eneste sted der er plads i køkkenet. Det ses faktisk også tit i England :slight_smile:

:inlove:

Tak for alle jeres indlæg - prøver at samle lidt op :

det ER en vaskemaskine jeg skal have pakket ind…

vaskemaskinen er der målt op og gjort plads til…

vaskemaskinen skal ikke stå på samme væg som komfur og køleskab…

og jeg vil helst have den pakket helt ind…

problemet er, at jeg skal have udelukkende skuffe-elementer, da jeg synes at det er så flot…

så jeg skal have fundet en snydelåge med tre skuffer, der ikke er skuffer…

og søde, rare, dejlige Birthe ??

man ser, at du har fundet en løsning - hit med den !! :tihi:

for hvis vaskemaskinen ikke står i et skab, har jeg lissom ikke noget at sætte snydelågen fast på ??

og i går aftes skulle jeg lige måle det skab til komfur og ovn - og ovnen kan ikke være i skabet ?!

så nu må jeg i tænkeboks igen-igen-igen…

det nemmeste er nok at købe en ny ovn med de rigtige mål…

lykke er at ville selv… eller noget…:rock:

[QUOTE=birtheras;1058575]Hvis man ser problemer fremfor løsninger så er det et problem. Så vidt jeg husker har Tut købt keramisk top og seperat ovn så egentlig påvirker det ikke dybde på bordpladen :slight_smile:

[SIZE=5]ja, jeg har selvfølgelig allerede løsningen men den kan vente til senere :D[/SIZE][/QUOTE]

-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester

Nu er det senere… meget senere…

Du bruger to sidestykker fra et skab som du sætter fast i skabssiden på skabet ved siden af i begge sider. Der findes en låge til opvaskemaskine som ligner 3 skuffer. Du tager din handymand og får ham til at lave plads til beslaget indvendig på lågen eller også spørger du Ikea om du kan bestille en låge som ligner skuffer men som rent faktisk skal bruges til skabslåge.

Tusind tak, Birthe - det er da det jeg gør :thumbup::thumbup:

Er det hos Ikea, du har set en snydelåge med 3 skuffer ??

Jeg har nemlig ikke kunnet finde den

Du finder dem under indbygningsskabe til hårdhvidevare

Her er den snydelåge der ville passe til mit køkken i sommerhuset

[QUOTE=birtheras;1058910]Du finder dem under indbygningsskabe til hårdhvidevare

Her er den snydelåge der ville passe til mit køkken i sommerhuset

[/QUOTE]

:wehu::wehu::wehu:

Tusind tak…

Har lige chattet med en medarbejder derude - mine skabe og fronter er ikke længere på hjemmesiden, da de har fået helt ny køkkenserie.

Så de skal bestilles i butikken - med en leveringstid på ca. 7 dage - så nu må jeg lige et smut forbi Ikea og have det HELE bestilt på samme tid :ok:

Og jeg udlovede jo en præmie efter eget valg til den, der hjalp mig - så sig frem :slight_smile:

Tusind tak…

Har lige chattet med en medarbejder derude - mine skabe og fronter er ikke længere på hjemmesiden, da de har fået helt ny køkkenserie.

Så de skal bestilles i butikken - med en leveringstid på ca. 7 dage - så nu må jeg lige et smut forbi Ikea og have det HELE bestilt på samme tid :ok:

Og jeg udlovede jo en præmie efter eget valg til den, der hjalp mig - så sig frem :)[/QUOTE]

Er det mig der må ønske mig en gave?

Ja, for du fandt lige det jeg ønskede mig men ikke selv kunne finde. :ok:

Kan jeg ønske god opførsel i et helt år :muhaha:

Ej Tut, jeg skal ikke ha’ noget :smiley:

[QUOTE=birtheras;1059132]Kan jeg ønske god opførsel i et helt år :muhaha:

Ej Tut, jeg skal ikke ha’ noget :D[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi:

Det ser jeg ikke noget problem i - da jeg altid opfører mig pænt og ordentligt :engel2:

Jamen, jeg udlovede en dusør og jeg løber ikke fra det jeg lover…