Hjælp til kørsel imorgen (Hadsund-Hobro)

Jeg håber at det er okay, at jeg opretter denne tråd herinde…

Men som nogen ved, oprettede jeg en tråd ang. Willy’s øjenbetændelse igår.

Jeg ringede til dyrlægen idag, og selvom der er fremskridt mener hun, at fremskridtene burde være bedre, end de er nu! - så jeg aftalte med hende at komme imorgen, hvis ikke det er blevet endnu bedre i løbet af natten. (Da der imorgen kun er en behandlings dag tilbage)

har dog bare et stort problem :frowning: min mand er på kursus på Sjælland og kommer ikke hjem før fredag, og da min familie bor på Fyn, er det svært at spørge om hjælp.

Så tænkte om jeg måske var heldig, at der var en sød nordjyde herinde, det kunne have tid og lyst til at køre os til dyrlægen imorgen i Hobro kl. 13, fra Hadsund af?? (Men kun hvis der ikke er blevet bedre til imorgen)

hvis det er aktuelt, må du meget gerne sende mig en PB, så vi kan aftale nærmere over tlf.

Jeg kan desværre ikke tilbyde kørsel. Jeg har aldrig haft kørekort…jeg har kun en cykel. :rock:

Det er i en sådan situation rigtig godt at have et Falck kæledyrstransport-abonnement.
Det har jeg selv, jeg kommer gratis til Aalborg Dyrehospital og hjem igen.

Alle de ture jeg har haft i knap 2 år gør, at jeg har “tjent” til abonnementet de næste 15 år, i forhold til, hvis jeg skulle have taget taxa. :uha:

1 års abonnement koster 330 kr.

[QUOTE=Sim-Sim;1213160]Jeg kan desværre ikke tilbyde kørsel. Jeg har aldrig haft kørekort…jeg har kun en cykel. :rock:

Det er i en sådan situation rigtig godt at have et Falck kæledyrstransport-abonnement.
Det har jeg selv, jeg kommer gratis til Aalborg Dyrehospital og hjem igen.

Alle de ture jeg har haft i knap 2 år gør, at jeg har “tjent” til abonnementet de næste 15 år, i forhold til, hvis jeg skulle have taget taxa. :uha:

1 års abonnement koster 330 kr.[/QUOTE]

det anede jeg slet ikke man kunne få, men mange tak for svar :slight_smile:
det hjælper dog ikke på mit besøg imorgen… :frowning:

[QUOTE=xanniesofie;1213161]det anede jeg slet ikke man kunne få, men mange tak for svar :slight_smile:
det hjælper dog ikke på mit besøg imorgen… :([/QUOTE]

tjaaa…du kan jo tegne det online lige nu, så gælder det fra tegningstidspunktet…og så har du det til en anden gang.

Ja, det er korrekt. Og det vil jeg bestemt også gøre :slight_smile:

[QUOTE=xanniesofie;1213110]Jeg håber at det er okay, at jeg opretter denne tråd herinde…

Men som nogen ved, oprettede jeg en tråd ang. Willy’s øjenbetændelse igår.

Jeg ringede til dyrlægen idag, og selvom der er fremskridt mener hun, at fremskridtene burde være bedre, end de er nu! - så jeg aftalte med hende at komme imorgen, hvis ikke det er blevet endnu bedre i løbet af natten. (Da der imorgen kun er en behandlings dag tilbage)

har dog bare et stort problem :frowning: min mand er på kursus på Sjælland og kommer ikke hjem før fredag, og da min familie bor på Fyn, er det svært at spørge om hjælp.

Så tænkte om jeg måske var heldig, at der var en sød nordjyde herinde, det kunne have tid og lyst til at køre os til dyrlægen imorgen i Hobro kl. 13, fra Hadsund af?? (Men kun hvis der ikke er blevet bedre til imorgen)

hvis det er aktuelt, må du meget gerne sende mig en PB, så vi kan aftale nærmere over tlf.[/QUOTE]

Jeg kan desværre heller ikke tilbyde nogen hjælp, da jeg ikke selv har bil. Men hvis der ikke er andre muligheder, er der jo bus nr 58. den kører fra Hadsund kl 11.50 og er i Hobro kl 12.22. Og der er også bybusser i Hobro, 3 stk. Nu ved jeg ikke, hvor din dyrlæge har klinik, så jeg kan ikke fortælle dig, hvilken bybus du skal køre videre med i Hobro.

Som sagt har jeg ikke bil selv og når jeg skal til dyrlæge med en af mine katte, tager jeg bussen til Hadsund til dyrlæge klinikken der. Den ligger 5 minutters gang fra rutebilstationen et stykke længere henne ad vejen end Aldi.
Jeg bruger netop Hadsund Dyreklinik, fordi jeg kan komme dertil forholdsvis nemt, og så vi er glade for Susanne, som er indehaver af klinikken :).

[QUOTE=Milles mor;1213199]Jeg kan desværre heller ikke tilbyde nogen hjælp, da jeg ikke selv har bil. Men hvis der ikke er andre muligheder, er der jo bus nr 58. den kører fra Hadsund kl 11.50 og er i Hobro kl 12.22. Og der er også bybusser i Hobro, 3 stk. Nu ved jeg ikke, hvor din dyrlæge har klinik, så jeg kan ikke fortælle dig, hvilken bybus du skal køre videre med i Hobro.

Som sagt har jeg ikke bil selv og når jeg skal til dyrlæge med en af mine katte, tager jeg bussen til Hadsund til dyrlæge klinikken der. Den ligger 5 minutters gang fra rutebilstationen et stykke længere henne ad vejen end Aldi.
Jeg bruger netop Hadsund Dyreklinik, fordi jeg kan komme dertil forholdsvis nemt, og så vi er glade for Susanne, som er indehaver af klinikken :).[/QUOTE]

tak for svar :slight_smile: vi brugte også Hadsund dyreklinik til at starte med, men vi har desværre fået nogle dårlige erfaringer dernede fra, og valgte derfor at skifte til Hobro Dyrehospital :slight_smile:

Ja det er jo det, vi er alle bare mennesker og kan dermed have forskellige erfaringer, med den ene og den anden. Tidligere brugte vi Randers Dyrehospital, og har været godt tilfredse med dem, (vi boede i Randers dengang). Men jeg har hørt andre fortælle om utilfredshed og dårlige erfaringer med dem også.

Men det var også mest, for at fortælle at man kan komme til Hobro med bussen, hvis der ingen andre muligheder er:). Lidt træls, men det lader sig gøre:).

[QUOTE=Milles mor;1213228]Ja det er jo det, vi er alle bare mennesker og kan dermed have forskellige erfaringer, med den ene og den anden. Tidligere brugte vi Randers Dyrehospital, og har været godt tilfredse med dem, (vi boede i Randers dengang). Men jeg har hørt andre fortælle om utilfredshed og dårlige erfaringer med dem også.

Men det var også mest, for at fortælle at man kan komme til Hobro med bussen, hvis der ingen andre muligheder er:). Lidt træls, men det lader sig gøre:).[/QUOTE]

Ja, jeg finder en løsning :slight_smile: men tak for svar.

Åhh havde det været onsdag eller torsdag havde jeg gerne kørt dig. Kan desværre ikke i morgen grundet arbejde.

Øv, det var en skam :frowning: